خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: متاسفانه نگاه های فردی موجب می شود اعتقادی به منافع ملی نداشته باشیم. اگر نگاه سازمانی بدون نگاه به منافع ملی، وجود داشته باشد، به معنای هدر دادن امکانات کشور است
کد خبر: ۹۱۸۷۳۳۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در دیدار با نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد کشور و هیات همراه با تبریک هفته وحدت و ماه ربیع الاول بیان کرد: سازمان استاندارد خدمات شایسته ای در جهت ارتقا سطح کیفی محصولات ارائه داده که هم از ناحیه مردم بعنوان مطالبه و هم از ناحیه واحدهای صنعتی قابل تقدیر است.

وی گفت: خدمات سازمان استاندارد در جهت اثرگذاری بیشتر بر روند تولید و صادرات محصولات داخلی کشور شکل گرفته که این روند در آینده می تواند بهتر شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به خدمات سازمان استاندارد در خصوص واردات تکنولوژی جدید و واردسازی محصولات، موجب اطمینان بخشی به مردم و نظام و دولت شده است.

جمالی پور عنوان کرد: امیدوارم روز به روز شاهد شکوفایی سازمان استاندارد باشیم که نفع عام این امر برای مردم بیشتر بوده و در درآمدهای ملی کشور می تواند موثر بوده و همچنین موجب تاثیر بر بازارهای بین المللی در فروش محصولات ایرانی می شود.

وی افزود: متاسفانه نگاه های فردی موجب می شود اعتقادی به منافع ملی نداشته باشیم. اگر نگاه سازمانی بدون نگاه به منافع ملی، وجود داشته باشد، به معنای هدر دادن امکانات کشور است.

استاندار قزوین اضافه کرد: کشور ما مملو از تصمیمات ناکارآمد و ایجاد مشکل برای مردم است. با توجه به اینکه سازمان استاندارد یک دستگاه حاکمیتی است که با جان مردم ارتباط مستقیم دارد، یکی از راه های ورود ما به بازارهای جهانی بوده و یکی از مشکلات ما در صادرات محصولات، وجود حداقل استاندارد در محصولات است.

جمالی پور با اشاره به ایجاد پژوهشکده در استان قزوین گفت: صرف ساختن ساختمان های متعدد جهت پژوهشکده استاندارد، نمی توان به نتیجه مطلوب دست یافت. بلکه ساخت این ساختمان ها باید همراه با نتیجه و خروجی مطلوب در تمام موارد مربوط به استاندارد باشد زیرا وظیفه ما صیانت از اموال کشور است و در شرایط اقتصادی فعلی، باید از دولت حمایت کنیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها