مسئول سازمان بسیج کارگری در گفتگو با «بسیج»:
رعیتی فر گفت: در هر حوزه ای که بسیج در آن حضور داشته است می‌توان آثار درخشان فعالیت بسیج را مشاهده کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۲۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

 علی حسین رعیتی فر مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج نقش تاثیرگذاری در فرایندهای انقلاب داشته است. می‌توان نقش موثر بسیج را در دوره هشت سال دفاع مقدس، در دوره سازندگی، در زمانی که جنگ فرهنگی علیه ما بوده است و حتی امروزه که جنگ اقتصادی علیه ما است، مشاهده کرد.
رعیتی فر افزود: بسیج در تمام دوره‌ها تلاش کرده که از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کند. بسیج تلاش می‌کند تا آرمان‌هایی که امام راحل(ره) برای انقلاب ترسیم کردند و همچنین آرمان‌های امام خامنه‌ای را پاس بدارد و آرما‌ن‌های امام و رهبری را در جامعه ترویج دهد.
وی در ادامه اظهار کرد: حضور بسیج در حوزه‌های مختلف نظامی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی بسیار کارآمد است. در حقیقت در هرعرصه‌ای که از ظرفیت‌های عظیم بسیج استفاده شده است شاهد اتفاقات برجسته و نتایج درخشانی هستیم. اما بعضی اوقات دستگاه‌های دولتی و اجرایی و یا قوه مجریه از ظرفیت بسیج خیلی خوب استفاده نکرده است در نتیجه کارها هم ابتر مانده است.
رعیتی فر مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشوری تصریح کرد: می‌توان گفت که در هر جایی از ظرفیت عظیم بسیج که در سراسر کشور گسترده است استفاده شده است، کشور توانسته به بلوغ خوبی در آن حوزه برسد ، مسیر رشد و پیشرفت را طی کند، و با نشاط و افتخار در آن عرصه پیش رود. تا جایی که دشمن هم متوجه این نکته است که در تمام عرصه‌هایی که بسیج در آن حضور دارد نمی‌تواند کاری کند و عقب نشینی کرده است.
رعیتی فرگفت: در ابتدای چند سال گذشته که بسیج  در حوزه اقتصاد مقاومتی برای راه اندازی یک کارگاه کوچک و چه برای ایجاد اشتغال ورود کرد تلاش ویژه‌ای صورت گرفت که همگی نشان داد بسیج ظرفیت خوبی برای به ثمر رساندن کارها دارد.
وی در پایان سخنانش عنوان کرد: نقش بسیج را باید نقش مکمل برای بقیه دستگاه‌ها در نظر گرفت که بتواند ارزش گذاری خود را انجام دهد. زیرا بسیج نیروی آماده انقلاب است . بسیج همیشه آمادگی این را دارد که به هر حوزه ای که به آن نیاز دارد، ورود کند و از ظرفیت‌هایش استفاده کند و خود را بالنده نشان دهد.

ارسال نظرات