خبرهای داغ:
سردار حاجیان گفت: اگر توسعه جغرافیایی سیاسی ایران فراتر از مرزها رفته حاصل تلاش روحانیت است چرا که همانطور که شاهد بودیم در دفاع مقدس منشور اخلاقی را به جهادگران و رزمندگان نشان دادند و اجازه ندادند خط سیاسی به انحراف کشیده شود.
کد خبر: ۹۱۸۷۲۵۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار حاجیان در همایش تکریم از روحانیون پیشکسوت ناجای استان های البرز، قزوین و زنجان که صبح امروز در سالن اجتماعات شهدا ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته امنیت در جامعه بیان کرد: امنیت موضوع مهمی است که بسترساز توسعه در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است به طوری که اگر امنیت نباشد توسعه ای اتفاق نمی افتد.

وی گفت: برای ترویج مذهب هم نیاز به امنیت داریم و وظیفه مهم حفظ و تعمیم امنیت بر عهده ناجا است و وجود سازمان عقیدتی و سیاسی در نیروهای مسلح موجب تفاوت ساختار ویژه نیروهای مسلح ایرن با کل جهان است.

 فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: حفظ حقوق بشر ماهیتا در جمهوری اسلامی ایران انجام شده و سازمان عقیدتی سیاسی موجب شده که وضعیت خشن و تهاجمی جنگ با تبیین بصیرت افزایی نیروهای مسلح همراه شود و دانش سیاسی و دینی آنان را افزایش دهد.

سردار حاجیان عنوان کرد: هدف عقیدتی سیاسی ترویج اخلاق، دین و حقوق بشر در جنگ است زیرا با بررسی دفاع مقدس، بخش عمده ای از پیروزی انقلاب بر عهده روحانیون بود که با تفسیر دین و جهاد روحیه و قدرت رزمندگان را بالا بردند.

مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در کشورهای دیگر منظور از نبرد فقط جنگ سخت و تهاجم است اما در ایران علاوه بر این تفسیر، دین، دانش و دفاع از حقوق بشر است.

وی گفت: اگر توسعه جغرافیایی سیاسی ایران فراتر از مرزها رفته حاصل تلاش روحانیت است چرا که همانطور که شاهد بودیم در دفاع مقدس منشور اخلاقی را به جهادگران و رزمندگان نشان دادند و اجازه ندادند خط سیاسی به انحراف کشیده شود.

 ۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها