خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدحسنی گفت: ما تربیت یافته مکتب عاشورا هستیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد و مقاومت تنها گزینه ملت ایران در برابر آمریکا است که خوشبختانه تاکنون پاسخ محکمی در برابر دشمن بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۷۲۵۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در همایش دوسالانه تجلیل از روحانیون پیشکسوت نیروهای مسلح استان های البرز، قزوین و زنجان که در سالن جلسات شهدا فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: باتوجه به فرمایش امام(ره) عقیدتی و سیاسی ها ابروی اسلام هستند که این جمله نشان از تحکیم و استحکام درونی آن است که شاید کمتر به آن توجه می شود.

وی گفت: دلیل اینکه ما همچنان در این نبرد نامتقارن چهل ساله  پیروز بودیم و در آینده نیز همچنان پیروز خواهیم بود این است که نیروهای مسلح با تیت الهی برای جامعه تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: روحانیون به عنوان قبله نماهایی هستند که با کارکرد سیاسی در سازمان عقیدتی سیاسی نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز  در جامعه خواهند داشت.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه روحانیون همواره پا در رکاب انقلاب در صحنه حضور داشته اند عنوان کرد: ما امروز همه داشته های معنوی و موفقیت های میدانی در نیروهای مسلح را مدیون هدایت گری های روحانیونی هستیم که حکیمانه و مخلصانه در کنار نیروهای مسلح هستند.

وی افزود: اگر پیشکسوتان در گذشته خوب عمل نمی کردند امروز در بازنگری ها نگاه مثبتی نسبت به آنها وجود نداشت به طوری که امروز حضور روحانیت در نیروهای مسلح یکی از ضرورت های غیرقابل انکار است.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز همه افتخارات ما ریشه در عملکرد صحیح پیشکسوتان دارد و هرگز نمی توانیم موفقیت های خودمان را بدون در نظر گرفتن موفقیت های گذشته در نظر بگیریم.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز سیاست زدگی موجب شده تا سنت حسنه تفسیر حکم شرعی به فراموشی سپرده شود لذا با روحانیون هم پیمان شدیم که قبل از سخنرانی یک حکم شرعی ارائه دهیم تا موجب ترویج احکام شویم.

وی ضمن تبیین مولفه ها و قواعد مقاوم سازی اراده ها در برابر دشمن بیان کرد: دشمن در پی ایجاد فشار حداکثری به کشور است به گونه ای که روز گذشته رئیس جمهور آمریکا حتی مصالح مربوط به ساختمان سازی را تحریم کرد در حالی که هیچ ارتباطی به انرژی هسته ای ندارد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نقش گسترده سپاه پاسداران در تامین امنیت گفت: از آنجایی که سپاه در سازندگی نقش دارد لذا آمریکا در نظر دارد مصالح ساختمانی را هم مشمول تحریم کند.

محمدحسنی تصریح کرد: ما تربیت یافته مکتب عاشورا هستیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد و مقاومت تنها گزینه ملت ایران در برابر آمریکا است که خوشبختانه تاکنون پاسخ محکمی در برابر دشمن بوده است.

وی گفت روحانیون معمار مقاوم سازی و استحکام اراده ها در برابر دشمن هستند و در این مقاومت حداکثری هر نهاد و سازمانی از قبیل آموزش و پرورش نقش دارد اما نقش روحانیون بسیار ویژه است.

ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به فرمایش امام صادق(ع) اگر کسی نان و استقلال می خواهد باید از آهن سخت تر باشد لذا ایران تنها با  اراده آهنین می تواند حرف خود را به دشمن تحمیل کند.

وی تشریح کرد: قواعد مستحکم سازی ارداه ها در نبرد اراده ها بر عهده روحانیت است به طوریکه
امروز نبرد نظامی به حاشیه رفته و جنگ نبرد اراده ها به میان آمده است.

این مسئول ابراز کرد: برای مقابله با دشمنی مثل آمریکا باید اراده ها را آهنین کنیم و برای  برخوردار سازی مخاطبین از ایمان صادق و عمقی در جهت حفظ کشور تلاش کنیم.

محمدحسنی با بیان اینکه باید از سرنوشت ذلت افرین سازش کاران تاریخ عبرت بگیریم، گفت: ما امروز نباید اجازه دهیم برخی با خود بیندیشند که کوتاه آمدن در برابر آمریکا درمان همه دردهای ما خواهد بود چراکه اگر این گونه بود در لیبی و عربستان و سوریه قطعا تاثیرگذار می شد.

این مسئول با اشاره به اینکه الگو پذیری از سرنوشت سازش ناپذیران تاریخ باید در سرلوحه قرار گیرد، افزود: احترام عملی به رهنمون های علمدار مقاومت مقام معظم رهبری در تمام مقاطع باید در دستور کار قرار گیرد و روحانیت با تمام ظرفیت پای کار باشند تا بتوانیم برای حفظ ارزش های انقلاب تلاش کنیم.

وی با اشاره به محاسبه درست از ره آوردهای سازش ناپذیر به عنوان یکی از مولفه های دیگر گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبرب دشمن در پی نفوذ در دستگاه های محاسباتی ما است و کار ما روحانیون تببین این است که افکاری را که می اندیشند تا در برابر دشمن کوتاه بیاییم را ویروس زدایی کنیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه باید نقاط قوت و ضعف دشمن توجه کنیم، اظهار کرد: امروز رسالت روحانیت یک رسالت تاریخی و همان مقاوم سازی اراده ها در برابر جنگ نرم دشمن است  و ما با بصریت افزایی می توانیم این زمینه را فراهم کنیم که آمریکا آرزوی محقق نشدنی خود را که همان بالا بردن دست های تسلیم ملت ایران است را به گور برد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها