خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: آنچه که شهید «محمدحسین فهمیده» را در ذهن‌ها و دل‌ها ماندگار کرد، ولایت‌پذیری او بود.
کد خبر: ۹۱۸۷۲۳۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

ولایت‌پذیری شهید «فهمیده» را در دل‌ها ماندگار کرد/ ایران به برکت خون شهدا امن‌ترین کشور منطقه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در جمع دانش‌آموزان شهرستان نهاوند با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حسین فهمیده» اظهار داشت: آنچه که شهید «محمدحسین فهمیده» را در ذهن‌ها و دل‌ها ماندگار کرد، ولایت‌پذیری او بود.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی افزود: در همه کشورها نوجوانان و جوانان نیروهای پیشران هستند و کشور را به سمت جلو حرکت می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: در ایران اسلامی نیز دانش‌آموزان در حوادث زمان انقلاب و در کنار سایر مردم بودند و ۱۳ آبان را به نام خود رقم زدند، به همین خاطر رژیم طاغوت نتوانست حضور آنها را تحمل کند و دست به کشتار آنها زد.

وی بیان کرد: با شروع جنگ تحمیلی نیز دانش‌آموزان، دوشادوش دیگران روانه‌ میدان‌های جنگ شدند و چندین هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

مختاری‌ خاطرنشان کرد: جوانان ما شرایط امروز را به خوبی درک کرده‌اند، هرچند زمان انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند اما ادامه دهنده‌ این راه و حافظ انقلاب هستند.

وی افزود: بصیرت و بیداری نسل جوان و نوجوان امروز ما باعث شده دشمنان با هجمه‌های مختلف سعی در بیراهه کشاندن آنها داشته و در این راه از تمامی ابزار و وسایل از جمله فضای مجازی استفاده می‌کنند .

مختاری در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید زمان و دشمن را به خوبی بشناسیم چراکه نبرد بین ما و آنها از جنس نبرد حق و باطل است و این نبرد هیچ گاه پایان نخواهد یافت .

وی با بیان اینکه راهبرد مقاومت سبب شکست دشمن و پیروزی ما است، اضافه کرد: در مقابله با دشمن هرجا کوتاه آمدیم آنها جلو آمدند و هرجا مقاومت کردیم موجب شکست دشمن شدیم .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه امروزه کشور ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه و منطقه است، گفت: این امنیت را مدیون خون شهدا و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم.

وی ابراز داشت: شما دانش‌آموزان نیز در عمل به فرامین مقام عظمای ولایت باید پیشرو باشید و همانطور که رهبری معظم فرمودند وظیفه شما خوب درس خواندن است تا در آینده مدیری انقلابی و جهادی برای کشور باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات