بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان به مناسبت 13آبان

بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۲۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

سیزدهم آبان در حقیقت به معنای واقعی کلمه، یکی از ایام‌الله است .(مقام معظم رهبری (مد ظله العالی))

 

روز 13 آبان یعنی روز اعلام پایداری ملت در برابر امریکا و روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت.

 

سیزده آبان به‌عنوان نمادی در تقابل با امپریالیسم جهانی، حاصل آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان این مرزوبوم بوده که در اثر تعلیم و تربیت صحیح اسلامی و انقلابی به وجود آمده است.

 

تبعید حضرت امام خمینی (رحمت االه علیه) از ایران به ترکیه در سال 1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین و شرم‌آور کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش¬آموزان انقلابی در سال 1357 توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام( رحمه الله علیه)، خاطرات الهام بخشی هستند که در سیزدهم آبان ماه هرسال ضمن یادآوری جنایت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکا، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و اسلام‌گرایی ملت ایران و مقاومت نظام اسلامی برابر شیطان بزرگ را فراروی آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان قرار می‌دهد.      

 

آنچه در این برهه از زمان و در آستانه یوم‌الله سیزدهم آبان بیش از همه باید موردتوجه قرار گیرد این است که دشمنی استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای و هم‌پیمانان خبیث آنان  با اسلام عزیز و امت اسلام و ملت ایران، پایان نیافته بلکه جدی‌تر و عمیق‌تر نیز شده است.

 

اکنون فریاد اقتدار آفرینی "هیهات منا الذله" سرور و سالار آزادگان حضرت سید الشهداء (علیه السلام) ایران اسلامی را به کانون قدرت جهانی مبدل کرده است و شعار " مرگ بر آمریکا " شعار جهانی ایستادگی و مقابله همه آزادیخواهان در مقابل استکبار جهانی شده است.

 

به حول و قوه الهی امروز ایران اسلامی در طلیعه گام دوم انقلاب، با صلابت و شجاعت در برابر تهدیدها و تحریم¬های مذبوحانه شیطان بزرگ در راه آرمان¬های بلند خود ایستاده و " مقاومت فعال " را در ادبیات جهانیان با شعار محوری "استکبار ستیزی، مقاومت اسلامی سر آغاز افول و فروپاشی آمریکا"  تفسیر خواهد کرد.

 

براین اساس ما فرهنگیان بسیجی به‌عنوان قطره ای از اقیانوس بیکران ملت ایران ضمن گرامیداشت سالروز سیزدهم آبان، فریاد "مرگ بر آمریکا" سر خواهیم داد و ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت می‌نماییم تا همگان نظاره‌گر اتحاد و انسجام این ملت بزرگ و آرمان‌خواه بر ضد مستکبران در جهان باشند. 

 

 "سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان"

ارسال نظرات