رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از عدم پرداخت اجاره موقوفه‌های شهید بهشتی و ورزشگاه یاسوج توسط علوم پزشکی و ورزش و جوانان انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۲۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
هادی خورشیدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه موقوفه ۶ هکتاری طاهری که در شهریاسوج قرار دارد و درآمد سالیانه آن به بالاتر از ۳۰۰ میلیون تومان می رسد عنوان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ میلیون تومان از محل درآمد این موقوفه در قالب کمک نقدی و بسته غذایی به نیازمندان کمک شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد بیان کرد: دغدغه‌ای که داریم اینکه ادارات در زمینه موقوفات همکاری نداشته و اجاره‌ها بهاء را پرداخت نمی‌کنند.

‌وی از عدم همکاری علوم پزشکی و ورزش و جوانان انتقاد کرد و گفت: دو سالی است که علوم پزشکی و ورزش و جوانان اجاره موقوفه بیمارستان شهید بهشتی و ورزشگاه تختی و زورخانه شهر یاسوج را پرداخت نکرده‌اند که از رسانه‌ها می‌خواهیم در این مورد به ما کمک کنند.

هادی خورشیدیان ادامه داد: برنامه حرم تا حرم ،همایش های مختلف مناسبت ها ،؛اعزام مبلغین به مراکز زیارتی ،طرح آمایش بهاری ،خدمت رسانی در مراسمات سوگواری از مهمترین فعالیت های این اداره بوده است .

او گفت: ساخت و سازهای پروژه عمرانی در موقوفه ۷ تیرتا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 
این مسوول از توجه ویژه مدیرکل اوقاف و امور خیریه به موضوع وقف تشکر کرد و گفت: اوقاف و امور خیریه خدمات خوبی ارائه کرده اما متاسفانه شاهد برخی تبلیغات سوء علیه این اداره هستیم.
ارسال نظرات