سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۲۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ ابان بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سیزدهم آبان ماه سالروز سه وقعه تاریخی مهم در انقلاب اسلامی ایران است:۱_دستگیری و تبعید امام خیمنی (ره) به کشور ترکیه توسط رژیم ستم شاهی ، ۲_کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سیزدهم آبان ۵۷ ، ۳_اشغال سفارت امریکا توسط جوانان مومن انقلابی.

 

هر یک از رویدادها خود منشاء تحول در مسیر انقلاب اسلامی و در تحیکم روحیه انقلابی مردم نقش مهمی ایجاد کردند.البته رویداد سوم که همان تسخیر لانه جاسوسی آمریکائیان بود و جریان انقلاب اسلامی را در مسیر خود پایدارتر کرد ،  دشمنی و عداوت نظام سلطه را برای ملت ایران بیش از گذشته هویدا کرده است.

 

و زمان ، درستی این اتفاق را که   به گفته بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی بزگتر از انقلاب اول بوده است را ثابت کرد.چرا که امروزه زیاده خواهی و مقابله تمام عیار نظام سلطه و استکبار جهانی با آرمانهای انقلاب و مردم بیش از گذشته روشن شده است.

 

امروز بر همه ملت ایران روشن است راه جدی مبارزه با استکبار و نظام سلطه ، پایداری بر ارزشهای انقلاب و حفظ روحیه انقلابی و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای میباشد. لذا راه عملی مبارزه با نظام سلطه و استکبار تکیه بر توان داخل و استفاده از ظرفیت های خدادای است و در این راستا مهندسین بسیجی کشور با تکیه بر تجارب انقلابی و روحیه جهادی در عرصه های مختلف علم و کار موانع رشد و پیشرفت کشور را یکی از پس از دیگری بر طرف می نمایند.

 

البته متخصصین و مهندسین نشان داده اند که با تفکر بسیجی و روحیه جهادی میتوان قله های ترفی و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح نمود و به فرموده فرمانده کل قوا ، خرمشهرهای فراوانی را به  زودی فتح خواهیم کرد.

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کل کشور با  اعلام انزجار از سیاست های خصمانه  نظام سلطه به سرکردگی امریکا جنایتکار و با به  تاسی به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له فداه و لبیک به منویات رهبر عالیقدر جمهوری اسلامی  بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان آنقلاب اسلامی ، وظیفه خود میداند تا با همه توان و تفکر جهادی در عرصه علم و دانش و سازندگی  حضوری پویا داشته باشد  و با عزمی راسخ  در مسیر پیشرفت و آبادانی میهمن اسلامی ایران ، قدم بردارد.

ارسال نظرات