مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیمنه و ابهت پوشالی غرب و استکبار جهانی درهم شکسته و امروز جبهه مقاومت در مقابل همه جهان چشم نوازی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۸۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزار ش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در هشتمین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیمنه و ابهت پوشالی غرب و استکبار جهانی درهم شکسته و امروز جبهه مقاومت در مقابل همه جهان چشم نوازی می‌کند.

 
وی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و با گرامیداشت روز ۱۳ آبان که نماد استکبار ستیزی امت قهرمان ایران اسلامی اظهار داشت: اراده مستحکم، ایمان‌های قوی و دل‌های پر از شور و شوق برای ایثار و شهادت در رزمندگان جبهه مقاومت باعث شد امروز این جبهه در مقابل چشم‌های حیرت زده و بهت آور جهان غرب و مستکبران عالم به پیروزی‌های متعددی در منطقه دست پیدا کند و در مقابل همه جهان چشم نوازی کند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به برخی ناآرامی‌ها در شهر‌های مختلف عراق و لبنان، افزود: بدون شک دست‌های کثیف استکبار و ایادی آن در منطقه بدنبال ایجاد فتنه و نفاق در منطقه هستند و می خواهند دستاورد بزرگ پیاده روی اربعین حسینی و وحدت و همدلی بین مسلمانان کشور‌های حامی مقاومت را به حاشیه ببرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: به طور یقین این نقشه شوم آن‌ها هم با بصیرت و هوشیاری مردم بصیر و مسلمان عراق و لبنان با شکست روبرو خواهد شد و امروز خیزش عظیم اربعین حسینی جهانی شده است و باید از همین الان به فکر برنامه ریزی برای اربعین سال آینده باشیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی‌های جبهه مقاومت در کشور‌های سوریه، عراق، لبنان، یمن و حتی غزه در نوار اشغالی اشاره و تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا با هزینه‌های سنگین در منطقه و با همکاری برخی کشور‌های مرتجع نتوانست مانع نفوذ جبهه مقاومت اسلامی شود و امروز نفوذ آمریکا و برخی کشور‌های غربی و اروپایی در منطقه بسرعت در حال کاهش است و با ایجاد فتنه و توطئه می خواهند نفاق در بین مسلمانان ایجاد کنند و ناآرامی‌ها در عراق و لبنان هم از همین دست اقدامات پلید آنها است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه به وجود معضلات و مشکلات در برخی کشور‌های اسلامی اشاره و تاکید کرد: جوامع اسلامی امروز در معرض شدیدترین هجمه‌های سنگین تبلیغاتی و فرهنگی قرار دارد و باید با گسترش فرهنگ دینی و ترویج معارف اهل بیت(ع) در مقابل این هجمه ایستادگی کرد که نمونه آن را در پیاده روی عظیم اربعین حسینی به وضوح می‌توان مشاهده کرد و یکی از تعظیم شعائر دینی همین پیاده روی اربعین حسینی است.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ایران اسلامی را پرچم دار گسترش و نشر فرهنگ اهل بیت(ع) دانست و بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق فرهنگ مهدویت و همان تمدن سازی در عصر ظهور است و این بیانیه باید در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های حضرت مهدی موعود (عج) مورد توجه همگان قرارگیرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران پیاده روی اربعین حسینی به ویژه موکب داران و روحانیان مستقر در این موکب‌ها، اظهار داشت: مدیریت اربعین با خود امام حسین(ع)است و موکب‌های مستقر در این پیاده روی باید تقویت شوند.
 
وی با بیان این که امروز جریان اربعین خار چشم صهیونیست‌ها و وهابیت است، ادامه داد: اربعین برای ما یک امتحان ما است و امروز این اجتماع به یک حماسه جهانی تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام شکریان ضمن اشاره به میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت تاکیدکرد: امروز جهان اسلام تشنه معارف دینی است و مسلمانان باید از این مناسبت‌ها در راستای وحدت ادیان الهی بهره ببرند و از تفرقه و نفاق دوری کنند.
منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها