خبرهای داغ:
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

مراسم ۱۳ آبان با حضور باشکوه مردم در استان قزوین برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در اطلاعیه ای خواستار حضور گسترده مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در استان قزوین شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۵۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت یوم‌ الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» فراخوان داد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین آمده است: سیزده آبان نماد استکبار آمریکایی و نماد روح تعدی و تجاوز استکبار به حریم ملتها، از جمله نسبت به ملت ایران است و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» است که همزمان با سراسر کشور این روز با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی؛ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در استان قزوین نیز برگزار می شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط خاص و استثنایی و حساسیت مقطع کنونی ناشی از تشدید سیاست های خصمانه نظام سلطه علیه محور مقاومت و نظام مقدس اسلامی، ضرورت دارد شاهد حضور پر رنگ تمامی اقشار و سنین جمعیتی مردم شریف و فهیم وفادار به آرمان‌های احیاگر اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، حضرت امام روح الله(رض) و صدها هزار شهید گلگون‌کفن و اعلام نفرت و انزجار عمومی از جنایات و منش استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار و صهیونیست پلید باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با گرامیداشت مناسبت های سیزدهم آبان، ازآحاد مردم آگاه و همیشه در صحنه استان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و بصیر دعوت کرده است همراه با عموم ملت شجاع و استکبار ستیز ایران اسلامی با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی علیه استکبار جهانی و امریکای جنایتکار که "مصداق اَتَمّ استکبار" است، باردیگر فریاد رسای «هیهات منا الذله» حسینی خود را به گوش وجدان‌های آگاه آزادی‌خواه و حقیقت‌طلب جهان برسانندو آمادگی خود برای سدّ روزنه های نفوذ و رخنه دشمن را به جهانیان نشان دهند.

مردم استان قزوین در این روز ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های ضد استکباری حضرت امام خمینی(ره) با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) لبیک خواهند گفت.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین آمده است این مراسم در قزوین در ساعت ۹.۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه درخیابان شهدا برگزار خواهد شد.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار