خبرهای داغ:
در آستانه روز ملی استکبار ستیزی صادر شد:
در بیانیه بسیج اساتید استان قزوین به مناسبت 13 آبان آمده است: 13 آبان نقطه عزیمت عزم ایرانی در اتکا به خویشتن و توانمندی های خدادادی خویش است و برکت این حرکت الهی را می توان در پیشرفت های صنعتی، علمی، نظامی و فرهنگی ایران به خوبی دید.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۲۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه روز 13 آبان، روز ملی استکبار ستیزی بسیج اساتید استان قزوین بیایه ای صادر کرده است که کتن آن به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

«فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنْجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ»
پس چون آنچه را تذکرشان داده بودیم، به غفلت سپردند؛ كسانى را كه از بدى منع می‌كردند رهانيديم و كسانى را كه ستم كرده بودند به سزاى آن عصيان كه می‌كردند به عذابى سخت دچار كرديم. (165/ اعراف)


سالروز پاسداشت عمل انقلابی جوانان دانشجو را در فتح آشیانه شیطان و درهم پیچیدن طومار استعماری امریکا در ایران، باید نماد تثبیت گفتمانی تازه در سپهر سیاسی جهان معاصر دانست که با خروش انقلابی ملت ایران آغاز شده بود.

گفتمانی که ابتدا با تحقق شعار خودباوری و بازسازی هویت ملی می کوشد بنا بر اصل 154 قانون اساسی خود «از مبارزه حق طلبانه مستضعفان در برابر مستکبران در هر نقطه از جهان حمایت کند.» از این روست که فرزندان فرهیخته ایران اسلامی به پشتوانه عنایت و حمایت الهی و به اتکا به صفات استکبارستیزانه امام زمانش و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله) درهم شکستن گفتمان برترانگارنه غربی و هژمونی نابرابر و اهریمنی امریکایی- صهیونیستی را رسالت خویش می داند.


13 آبان نقطه عزیمت عزم ایرانی در اتکا به خویشتن و توانمندی های خدادادی خویش است و برکت این حرکت الهی را می توان در پیشرفت های صنعتی، علمی، نظامی و فرهنگی ایران به خوبی دید.

 

جایگاه ایران در علم نانو، پزشکی، مهندسی، صنایع و نفوذ فکری و فرهنگی ایران در منطقه و جهان گواه چنین ادعایی است. تجلی عملی چنین اقتدار علمی را می توان در حرکت شجاعانة سپاه مؤمن و انقلابی مان در سرنگونی پهباد متجاوز امریکایی با پدافند بومی ایرانی در کنار تقویت صنایع موشکی و جنگ الکترنیکی به وضوح مشاهده کرد.

کور باد چشمی که این اقتدار را ندیده و نخواهد دید، و سرمست لقب منورالفکری و مقهور عقل معاش خویش، همچنان مرعوب تمدن رو به زوال غرب، دل به دنیای زراندود فریبنده مدرنیته سپرده و دین و دل باخته و هویت زده همچنان چشم به منت غربی و نتیجه خواری و مذلت آن سپرده است؛ درحالی که تجربة زیست ایرانی در گفتمان انقلاب اسلامی به ما آموخته که هرگاه در مواجهه با استکبار و استعمار حول محور رهبری حکیم و فرزانه، متحد و یکپارچه عمل کردیم، سرافرازانه پیش رفته¬ایم و آنگاه که دل به غرب و نیرنگ افرنگ سپردیم چیزی جز سراب حاصل نشده و نخواهد شد.


ذهنیت تاریخی ملت ایران، امریکا را به سبب همه مداخلات و تعدی های ظالمانه و تمایل به سبوعیت و نادیده گرفتن منافع ملت های مسلمان بویژه رویکرد مخربانه و خصمانه با ملت آزاده ایران از کودتای 28 مرداد تا تحمیل جنگ سخت و نرم، تحریم های ظالمانه و غیرانسانی در کنار دخالت و حمایت از صدها مورد کشتار و ترور علما، فرزندان نخبه، فرهیخته و دانشمند ایرانی از سوی منافقان، براه انداختن جنگ اقتصادی و فرهنگی و برساختن گروه های تندرو و ضدبشری داعش به کمک افکار منحط و جاهلانه وهابیت سعودی، نخواهد بخشید و موارد یادشده را تنها بخشی از دلایل انزجار و تنفر تاریخی خود و علت سردادن شعار «مرگ بر امریکا» می داند.


جامعه دانشگاهی و جوانان انقلابی آن، به پیروی از فرمان پیامبر اعظم (ص) که میفرمود: «من اصبح و لایهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم» و نصب العین قرار دادن فرمودة امام علی (ع) در حمایت از مظلوم: «کن لظالم خصما و للمظلوم عونا» سکوت در برابر جنایات غیرانسانی صهیونیستی- امریکایی - سعودی در حق ملت مظلوم یمن و بی اعتنایی به تلاش برای برهم زدن نظم و امنیت در کشورهای عراق، لبنان و سوریه را از سوی دشمنان مقاومت اسلامی، همراهی با ظالم و مصداق انحطاط اخلاقی و فروغلطیدن در دامگاه شیطان می داند.

از این رو، ضمن دعوت به هوشیاری دربرابر توطئه ها و نقشه های شیطانی امریکا و انزجار از اذناب متمکنِ جاهلِ سعودی و جانیان صهیونیستی و شبکه های معاند و مخرب و تفرقه افکن آنان در ایران، عراق و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی، از هم قشرهای مردم ایران بخصوص برادران عراقی، لبنانی، سوری و یمنی می خواهد ضمن حفظ اتحاد و وحدت اسلامی و در پیش گرفتن استراتژی صبر راهبردی در برابر مشکلات اقتصادی و رفاهی و روحیه بخشندگی، ایثار و ازخودگذشتگی با تقویت بیشتر خویش، به حمایت از جبهه مقاومت اسلامی در برابر نظام ظالمانه و اهریمن خوی امریکایی- صهیونیستی بپردازند. امید است ملت ایران همچون گذشته با تأسی از دستاوردهای 13 آبان و به کمک همه  ملل آزاده و مسلمان در منطقه دست در دست هم سپرده و با استمرار و تقویت خط مقاومت، در برابر قطب تاریکِ شریرِ امریکایی و اذنابش به تحقق مدینه فاضله اسلامی به پرچم داری حضرت ولی عصر (عج) بیش از پیش یاری رسانند.

و بالله عون و التوفیق
سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی استان قزوین

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها