خبرهای داغ:
کتاب «درس گفتار تمدن نوین اسلامی» متن پیاده شده و ویراسته اولین دوره تربیت مدرس تمدن نوین اسلامی با تدریس فرزاد جهان بین است که به تازگی منتشر شده است.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۲۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، کتاب درس‌گفتار تمدن نوین اسلامی تألیف فرزاد جهان بین، عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد و دبیر علمی همایش ملی تمدن نوین اسلامی در ۱۶۸ صفحه و  شمارگان هزار نسخه و در قطع وزیری، توسط انتشارات آفتاب توسعه و به سفارش و به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور منتشر شد.

این کتاب متن پیاده شده و ویراسته اولین دوره تربیت مدرس تمدن نوین اسلامی است که در تیر و مرداد ۱۳۹۸ ویژه اساتید بسیجی دانشگاههای تهران به همت سازمان بسیج اساتید توسط دکتر فرزاد جهان بین ارائه شد.

کتاب درس گفتار تمدن نوین اسلامی در هشت فصل و دوضمیمه، سازمان یافته است.معناشناسی تمدن و فرهنگ، تمدن اسلامی، تمدن نوین اسلامی،مناسبات فرهنگ و تمدن، تحلیل وصف نوین، تبیین تفصیلی مراحل ۵ گانه تحقق تمدن نوین اسلامی، تمدن اسلامی؛ پروسه یا پروژه، مقایسه ۴ کشور مدعی تمدن سازی در جهان اسلام و مقایسه ایران و آمریکا بر اساس مؤلفه های تمدنی از جمله بخش های این کتاب است.

در این کتاب تلاش شده است تبیین جامع و دقیقی از تمدن نوین اسلامی ارائه و به مهمترین مسائل در این زمینه پرداخته شود.

این کتاب حاصل سالها تلاش علمی و تاملات مولف در حوزه تمدن نوین اسلامی است و به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، تقدیم شده است.

ارسال نظرات