خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با «بسیج»:

رزمایش الی بیت المقدس جلوه‌هایی از اقتدار را به نمایش گذاشت

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایجاد آسایش، آرامش و خدمت‌رسانی به مردم متدین استان از محورهای اصلی برگزاری این رزمایش بود.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۰۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، رزمایش الی بیت المقدس را ارمغان‌دهنده آسایش، آرامش و خدمت‌رسانی به مردم متدین استان دانست و اظهار کرد: این مقوله‌ها  از محورهای اصلی برگزاری رزمایش بود، از طرف دیگر ارتقای توان رزمی بسیجیان در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و امدادی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش به شمار می‌رود.

وی گفت: پیام رزمایش الی بیت‌المقدس برای مردم متدین و انقلابی استان آرامش و امنیت منطقه بوده و به مردم اعلام می‌‌کنیم که ما به عنوان بسیجیان استان برای انجام هر نوع ماموریتی برای حفظ امنیت آذربایجان غربی آمادگی داریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: پیام این رزمایش برای دشمنان نیز این بود که دریا و اقیانوس بی‌کران بسیج در استان آذربایجان غربی و کشور همواره آموزش دیده و پا در رکاب برای خدمت به مردم تحت ولایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری می‌باشد.

این مسوول اضافه کرد: بسیجیان آماده جانفشانی، جانبازی و فداکاری هستند و دشمنان بدانند هر آن اگر به مخیله مریض‌شان تفکر تعدی به مرزها و ایجاد اغتشاش در شهرها خطور کند، با اراده و مشت فولادین مردم و بسیجیان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات