خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ایران اسلامی در جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایران اسلامی امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۷۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد بنابراین باید مانند هشت سال دفاع مقدس وارد عرصه شده و دفاع همه جانبه‌ای را به منصه ظهور برسانیم.

این مسوول گفت: 80 درصد گردان‌ها در زمان دفاع مقدس را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دادند که در کنار آنها پیشکسوتان هم حضور داشتند.

وی افزود: ما  دیروز یک رسالت داشته و امروز یک وظیفه دیگر داریم دیروز میدان جنگ سخت بود و امروز عرصه جنگ نرم است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در زمان جنگ اگر یک بسیجی از این استان به جنوب می‌رفت حداقل چهار روز را در راه معطل بوده و سختی می‌کشید.

وی تصریح کرد: رزمندگان در آن دوران سوار ماشین‌های کولردار یا قطار نشده و به راحتی به منطقه جنگی حرکت نمی‌کردند، بلکه باید شهر به شهر رفته و ساعت‌ها در هر شهری با تغییر ماشین معطل مانده دوباره ساعت‌هایی را در خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌ماندند و پس از رسیدن به منطقه جنگی نیز ساعت‌ها در انتظار سازماندهی می‌ماندند.

حجت‌الاسلام سرایی خاطرنشان کرد: اقتضای امروز ما یک جنگ نرم نابرابر بوده که دشمنی حرفه‌ای در این ارتباط در برابر ایران قرار گرفته است، عربستان یک سپاه سایبری متشکل از افراد نخبه برای فعالیت در فضای مجازی دارد که با آخرین مدل امکانات در برابر جمهوری اسلامی و محور مقاومت می‌جنگند.

وی گفت: دشمن اگر یک درصد احتمال پیروزی در جنگ را بدهد بی‌شک به ایران حمله می‌کند اگر شما به وضعیت آذربایجان‌غربی در دوران جنگ نگاه کنید در آن زمان باید در جاده‌های استان امنیت برقرار می‌شد تا امکان سفر به شهرستان‌های دیگر  فراهم می‌شد و اگر امنیت برقرار نمی‌شد مردم در دام عناصر ضدانقلاب می‌افتادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار