بیش از ۵۰۰ بیمار مناطق محروم شهرستان گتوند روز جمعه به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به صورت رایگان از سوی پزشکان متخصص و فوق تخصص معاینه شده و تحت درمان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۰۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در گفت و گو با بسیج نیوز بیان کرد: شصت و ششمین مرحله اعزام اکیپ پزشکی به شهرستان گتوند در قالب "طرح شهید رهنمون" با تخصص های چشم پزشکی،سونوگرافی، جراحی، اطفال، گوش، حلق و بینی، غدد،اورولوژی، روانشناسی و مغز، اعصاب و قلب روز جمعه انجام شد.
یاور شاه ولی ادامه داد: در این طرح ضمن ارائه دارو به بیماران، پزشکان با تجهیزات کافی به مردم خدمت رسانی کردند و برخی بیماران در صورت نیاز برای ادامه درمان به بیمارستان اهواز معرفی شدند.
وی گفت:این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز، ناحیه مقاومت بسیج گتوند، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش ،فرمانداری گتوند و دانشگاه علوم پزشکی دزفول اجرا شد، ضمن اینکه نحوه پذیرش بیماران به صورت شناسایی و غربالگری از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند و تحویل کارت به آنان پیش از اجرای طرح انجام شد.
طرح اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناطق محروم با عنوان "طرح رهنمون" برای ویزیت و معاینه رایگان به مناطق محروم استان در حال اجرا است.

ارسال نظرات