بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه با اعزام سی و ششمین کاروان سلامت در 15 روستای بخش دیشموک خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۰۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار جامعه پزشکی بسیج نیوز، بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه در اعزام سی و ششمین کاروان سلامت در 15 روستای بخش دیشموک خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

فضل الله راست مسئول قسمت درمان بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: بسیج جامعه پزشکی در قالب تیم های مامایی، پزشکی، بهداشت محیط، پرستاری، بهداشت روان، تغذیه، شنوایی سنجی و بهداشت دهان و دندان در طول سال خدمات رایگان به روستاهای حومه غربی بخش دیشموک ارائه می دهد.

وی افزود: در این اردوی یکروزه 25 نفر از بسییجیان در قالب 5 تیم در 15 روستای حومه غربی دیشموک خدمات رایگان ارائه کردند.

مسئول قسمت درمان بسیج جامعه پزشکی هدف از این کار را کاهش محرومیت دانست و گفت: با یک برنامه ریزی و نیاز سنجی مشخص می شود که در هر روستا چه خدماتی ارائه شود.

وی افزود: در طول هفته جاری در روستای سردو متخصص زنان بیش از 70 بیمار را ویزیت کرده زیرا مردم این منطقه از مرکز درمانی  مجهز فاصله دارند و به همین علت بر آن شدیم تا خدمات رایگان به آنان ارائه دهیم.

راست ادامه داد و گفت: کارشناسان بهداشت روان آموزش های مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچون خودکشی و مقابله با خشم را ارائه می دهند.

ارسال نظرات