فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: بیش از 30 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۹۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ سلمانی با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» بیان داشت: در این هفته بیش از 30 برنامه در واحد‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان مهریز اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: این برنامه‌ها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور و قریب به 56 شهید دانش‌آموز شهرستان مهریز اجرا می‌شود و تلاش ما در این هفته تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری، مقاومت و ایستادگی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن تشریح برنامه‌های گوناگون در هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از برنامه‌های اصلی هفته بسیج دانش آموزی است .
علی اصغر سلمانی اضافه کرد: دیدار دانش آموزان نخبه با امام جمعه وفرماندار این شهرستان، غبارروبی گلزار شهدای دانش‌آموز، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز رونمایی از شهید شاخص بسیج دانش آموزی، مسابقات نقاشی وکتابخوانی وبرنامه های متنوع فرهنگی ، ورزشی ا زجمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است .
وی گفت : برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی و دعوت از مادران شهدا وذکر خاطره در مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با تاکید بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌ها جهت بزرگداشت یوم الله سیزده آبان اظهار داشت: امروز فریاد رسا و خط‌شکنانه ملت ایران جهانی شده و برای بلند کردن فریاد مرگ بر آمریکا نیازی به اقامه دلیل نیست و هر انسان آزاده‌ای بلند کردن این ندا را یک وظیفه ا نسانی می‌داند.
علی اصغر سلمانی تاکید کرد: در رویارویی دو جبهه استکبارگران و استکبارستیزان با عنایات الهی روز به روز استکبارستیزان، مستکبران و در راس آن آمریکا را بیشتر در تنگنا قرار داده و شکست قطعی او را باورپذیرتر و در آستانه تحقق قرار داده‌اند.
سلمانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مقاومت با هدایت‌های الهی رهبر معظم انقلاب جبهه مستحکمی در برابر استکبار ایجاد کرده که نه تنها نقشه‌های استکباری را به شکست کشانده بلکه آبرویی برای مستکبران باقی نگذاشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با اشاره به وجود قریب به 11 هزار دانش‌آموز در این شهرستان عنوان کرد: از این تعداد، قریب به 60 درصد عضو بسیج دانش‌آموزی در حوزه‌ بسیج دنش آموزی شهید فهمیده شهرستان مهریز هستند و بیش از 50 واحد بسیج دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم فعالیت دارند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات