زنگ ایثار، شهادت و پدافند غیرعامل در دبیرستان ۱۵ خرداد روستای مومن آباد نواخته شد
کد خبر: ۹۱۸۶۸۸۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، زنگ ایثار، شهادت و پدافند غیر عامل در دبیرستان ۱۵ خرداد روستای مومن آباد نواخته شد.
عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، بویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهید فهمیده گفت: زمانی صدام با حمایت همه کشور‌ها حملات خود را علیه کشور ایران آغاز نمود، اما با لطف خداوند متعال و حضور مردم همیشه در صحنه در پشت خاکریز‌ها نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.
وی با بیان اینکه نقش شهید فهمیده با سن و سال کم و حضور در جبهه‌های جنوب و اقدام به موقع خود در خرمشهر و نشان دادن توانایی خود یک برگ زرین در تاریخ انقلاب م. است گفت: امام راحل فرمودند: ((رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که نارنجک به کمر می‌بندد و زیر تانک دشمن می‌رود و خود را به شهادت می‌رساند)). امروز جهاد و ایثارگری شهید فهمیده و کسانی همچون او باید به عنوان الگویی برای ما باشد.
کاظمی خاطرنشان کرد: حرکت خوب بسیج دانش آموزی در سطح مدارس که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان سرخه صورت گرفته است می‌تواند زمینه ساز رشد علمی و معنوی دانش آموزان باشد.
فرمانده سپاه ناحیه با بیان اینکه ما در پدافند غیرعامل باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم اظهار کرد: پدافند غیرعامل در راستای حفظ سرمایه‌های ملی است و آمادگی لازم زمینه ساز به حداقل رسیدن تلفات خواهد شد. شما دانش آموزان به شهدا اقتدا کنید و آمادگی لازم را داشته باشید؛ وظیفه شما رشد علمی و خوب درس خواندن است تا راه و مرام شهدای والامقام ادامه دهید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها