فرمانده سپاه ارومیه گفت: بسیجیان این شهرستان با استفاده ار ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد کردن فضایی برای مطالبه گری در راستای حل مشکلات مردم اقدامات خوبی را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۳۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ کریم علی نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: در دو روز برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان ارومیه با برخورداری از روحیه وایمان قوی آمادگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی با اشاره به فعالیت های بسیجیان ارومیه در راستای محرومیت زدایی در سطح شهرستان افزود: ساخت چندین مدرسه، سالن ورزشی، درمانگاه با تامین آب تعدادی از روستاهای شهرستان و تلاش برای اشتغالزایی جوانان این مرز و بوم از جمله این اقدامات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه بسیجیان این شهرستان با استفاده ار ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد کردن فضایی برای مطالبه گری در راستای حل مشکلات مردم اقدامات خوبی را آغاز و در این ارتباط به نتایج مثبتی هم رسیده اند.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان از ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه دارد، عنوان کرد: باید از این شرکت های به نحو احسن حمایت شود و مجوزهای لازم برای تسریع در روند راه اندازی این شرکت ها در اسرع وقت صادر شود.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات