خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس:

دنیا از قدرت ایران اسلامی متحیر است

امام جمعه سلماس گفت: رونمایی از دستاوردهای هوا و فضای سپاه باعث شد ایران اسلامی به قدرتی برسد که دنیا حیرت زده شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۳۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام سید ابراهیم طبابایی در مراسم صبحگاه مشترک یگان های بسیج سپاه سلماس اظهار کرد: نظام اسلامی بایستی برای تقویت خود طبق آیه شریفه و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه تلاش کند و با اتکای به توانایی داخلی همه امورات رزمی را برعلیه دشمنان به کار گیرد.

وی افزود: شما بسیجیان و سپاهیان باید طوری باشید که دشمنان به جانشان ترس و لرز بیافتد ، واقعا بسیج و سپاه و تمام نیروهای انقلابی مورد وحشت دشمنان هستند.

امام جمعه سلماس ادامه داد: رونمایی از دستاوردهای هوا و فضای سپاه باعث شد ایران اسلامی به قدرتی برسد که دنیا حیرت زده شود.

وی تصریح کرد: تجهیزات موشکی نقطه زن ایران اسلامی و قدرت دریایی کشورمان که منجر به توقف نفتکش متعرض انگلیسی شد ناشی از غیرت درونی کشور و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی حتی خرید تجهیزات نظامی برایمان سخت بود ولی با اتکا به ایمان قوی نیروهای مومن کشورمان باعث شد امروز بعد از چهل سال اقتدار روز به روز افزون تر تجهیزات پیشرفته تر را دریافت کرده ایم .

وی گفت: امام خامنه ای مد ظله العالی به ندای هل من ینصر ناصرنی لبیک گفته است و ما بسیجیان پشتیبان همیشگی ولایت و در مسیر ولایت همیشه حرکت خواهیم کرد .

امام جمعه سلماس عنوان کرد: نماز اول وقت از شاخصه های بسیجیان است و در وادی اعمال و رفتار همیشه پیشقدم الگو بودن بسیج و بسیجی است.

وی اظهار کرد: در مسیر جهاد اکبر همه نیروهای انقلابی با غلبه بر هوای نفس قدم در مسیر پیشرفت گشورمان گذاشته اند.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: چند روز آینده قدم چهارم جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود را در برجام کاهش خواهد داد .

وی تصریح کرد: به عنوان اتمام حجت به اروپائیان قدم چهارم را محکم تر برخواهیم داشت و به دنیا نشان خواهیم داد که مردم و دولتمردان کشورمان زیر بار زور نخواهند رفت همانگونه که چهل سال نرفته اند.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات
آخرین اخبار