امام جمعه میاندوآب گفت: بسیج به عنوان سکاندار و هدایتگر جامعه است و می تواند گره های کور جامعه را بگشاید و باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۳۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در میاندوآب با بیان اینکه عده ای پس از هشت سال دفاع مقدس گمان می کردند که دیگر بسیج تمام است، اظهار کرد: بسیج تمام شدنی نیست و در ۴۰ سال انقلاب اسلامی نقش مهم و تعیین کننده ای داشته است.

وی افزود: بسیج یعنی دلی آرام و آماده در تمام دوران، احساس آمیخته با عقلانیت، حرکت و عمل آمیخته با مبنای فکری یعنی عملگرایی که پشت سر آرمان ها حرکت کرده و دوستان را شاد و دشمنان را ناامید می کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیجی یعنی کسی که همیشه در صحنه حضور دارد، گفت: بسیجی همواره در دفاع از آرمانهای نظام اسلامی آماده بوده و روحیه بسیجی نیز روحیه نشاط، حیات و حرکت است.

وی با اشاره به اینکه تنها تفکر و روحیه بسیجی می تواند این عظمت بی دریغ را خلق کند، تصریح کرد: باید با روحیه بسیجی و ایثار و هوشیاری و بصیرت به پیش رفت.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه بسیج و بسیجی تمام محاسبات دشمنان را بر می زند، اظهار کرد: باید با روحیه بسیجی و معنویت و شجاعت و عزت و استقلال و آرمانگرایی به پیش رفت.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید در تمام صحنه ها میدان دار باشند، گفت: بسیج به عنوان سکاندار و هدایتگر جامعه است و می تواند گره های کور جامعه را بگشاید و باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه اعتماد به روحیه بسیجی در تمام عرصه ها می تواند گره از مشکلات بگشاید، افزود: در تمام میادین سیاسی، نظامی، اقتصادی به حضور بسیج نیاز داریم و جوان بسیجی مومن و پابه کار و انقلابی می تواند با قدرت  ایمان و نشاط و جوانی حماسه ساز شود.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: بسیج دلسوز انقلاب و کشور بوده و بدون توقع و چشمداشت در صحنه حاضر است و تلاش می کند و تا زمانی که این نیروی عظیم مردمی حضور دارد، یقینا دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات