خبرهای داغ:
در پیام قدردانی فرمانده سپاه از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش آمده است

بسیجیان بار دیگر با گردهمائی خود با مقتدای خود بیعت کردند

عمران دوستی؛ فرمانده سپاه بناب طی پیامی از همکاری صمیمانه ادارات، سازمان ها و مسئولان این شهرستان در برگزاری رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۲۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام فرمانده سپاه بناب آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.
(امام خامنه‌ای)

خدای عزوجل را شاکریم که طی دو روز شاهد حضور خوب و پرشور بسیجیان انقلابی و ولایتمدار شهرستان بناب در رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس گردان های بسیج سپاه بناب بودیم.

در واقع این دو روز همچون روزهای دفاع مقدس، روزهای دلدادگی و ایثار و عشق، روزهایی که هزاران نفر عاشقانه گوش‌ دل به مرید و رهبر خود سپردند و راهی جبهه‌های دفاع از میهن اسلامی شدند.

رزمایش فوق بهانه ای شد تا عاشقان ولایت گردهم بیایند و ضمن بیعتی دوباره با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی نشان دهند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینند.

اینجانب بر خود لازم می دانم به عنوان سربازی کوچک و خادمی خدمتگذار در محضر بسیجیان شهرستان شهید پرور بناب، مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از حضور مخلصانه، هوشمندانه و با شور و شعور، پاسدار و بسیجی، فرماندهان گردان های بیت المقدس، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در رزمایش بزرگ  بیت المقدس بسیج را اعلام و توفیق روز افزون شما را در همه ی مراحل زندگی به ویژه انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین از مساعدت و همراهی همه مسئولین بسیجی شهرستان، سازمان ها و نهادها، فرماندار محترم و اعضای شورای اداری، نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی؛ اعضای شورای شهر و شهردار، رئیس و پرسنل شبکه بهداشت و درمان، اداره تربیت بدنی؛ صنعت و معدن، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و... که در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن رزمایش گردان های بیت المقدس  همکاری صمیمانه نمودند کمال تشکر را دارم و عاقبت به خیری را از خداوند منان برایشان خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها