خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)+ تصاویر

فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۴۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار که مسئول بسیج ادارات حوزه الحدید، معاونت اجتماعی سپاه ناحیه و دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود نیز حضور داشتند، در خصوص مسائل و تفاهمات فی مابینی بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در این دیدار با تاکید بر خدمت رسانی بسیج به مردم به عنوان یکی از اولویت های مهم بسیج اظهار کرد: خدمت به مردم عبادت است و بسیج با توجه به کارکرد خود همیشه در حال عبادت است و این را ارزش و مقام خود می داند.
وی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در راستای محرومین زدایی در جامعه و تفاهم نامه های مختلف با ارکان های گوناگون بویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) بر همکاری و هماهنگی بیشتر در این راستا تاکید کرد.
بلوچی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعاملات بسیج و سپاه با کمیته امداد و فعالیت های انجام شده در مناطق محروم و محلات اسلامی بر تداوم این برنامه ها تاکید کرد.
در این دیدار مسئولین حاضر به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اجرای تفاهم نامه ها در زمینه ای مختلف خدمت رسانی پرداختند.
در حاشیه این نشست فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه در مراسم زیارت عاشورا این اداره که به همت پایگاه بسیج این اداره برگزار شد شرکت کردند.
در پایان این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و مدیر جهادکشاورزی شهرستان از بازنشستگان کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها