مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا مازندران گفت:با توجه به اینکه سپاه آمادگی این را دارد تا با ناوگان ریلی دانش آموزان را به مناطق عملیاتی اعزام کند،اما هنوز استانداری و نهادی دیگر پشتیبانی مناسبی از راهیان نور انجام ندادند.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۰۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، محمد عباسپور مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا در نشست خبری امروز راهیان نور که با حضور سرهنگ مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا برگزار شد، در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های اردوی راهیان نور دانش آموزی پرداخت و گفت:‌دانش آموزان در شب اول اردوی راهیان نور در مجتمع یاوران مهدی (عج)در جمکران خواهند بود و راویان موسسه سیره تفحص شهدا برنامه هایی برای دانش آموزان در نظر گرفته اند.

عباسپور در ادامه به طرح شهید بصیر اشاره کرد و افزود:‌به محض اینکه دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب رسیدند،تیم فرهنگی متشکل از روایان زبده ، مداحان و روحانیون  با استقرار در یادمان های عملیاتی بصورت هماهنگ ، مسئول برنامه فرهنگی و تربیتی دانش آموزان هستند.که اختتامیه این برنامه ها در شلمچه با قرعه کشی مشهدالرضا به پایان میرسد.

مسئول اردویی سپاه کربلا با اشاره به بازدید دانش آموزان از پالایشگاه نفت آبادان افزود:‌با وجود برخی ملاحظات امنیتی در این مجموعه صنعتی، با مسئولان پالایشگاه هماهنگ شد که دانش آموز بازدیدی از بخش های این مجموعه داشته باشند و روایانی از خود صنعتگران پالایشگاه که در جنگ هشت ساله و در فضای آن دوران حضور داشتند، دانش آموزان با حال وهوای آن دوران آشنا کنند.

عباسپور در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت کاروان های دانش آموزی راهیان نور اشاره کرد و افزود:‌با هماهنگی که با پلیس راهور شد تمامی اتوبوس ها چک فنی شده اند.

به گفته مسئول اردویی سپاه کربلا با توجه به اینکه سپاه آمادگی این را دارد تا با ناوگان ریلی دانش آموزان را به مناطق عملیاتی اعزام کند،اما هنوز استانداری و نهادی دیگر پشتیبانی مناسبی از راهیان نور نداشتند.

عباسپور با یادوری اینکه رئیس ستاد راهیان نور هر استان در اصل استانداری آن است ، خاطرنشان کرد:‌با توجه به اینکه سپاه هزینه های مالی را در بحث نقل و انتقال دانش آموزان پرداخت می کند اما انتظار دارد که استانداری با هماهنگی سازمانی بویژه هماهنگی با ناوگان حمل و نقل ریلی و در اختیار گذاشتن واگن،در این امر کمک کار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها