خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پیرانشهر:

رزمایش الی بیت المقدس پیرانشهر در حال برگزاری است

فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: رزمایش الی بیت المقدس گردان‌های بسیج پیرانشهر در روزهای نهم و دهم آبان ماه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۸۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پیرانشهر سرهنگ پاسدار قاسم نصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر رزمایش الی بیت المقدس در پیرانشهر در حال برگزاری بوده به مدت دو روز ادامه دارد.

وی افزود: این رزمایش به منظور آماده سازی نیروهای بسیجی برای مقابله با هرگونه تهدیدات نرم و سخت دشمنان در محل پادگان سپاه پیرانشهر برگزار می شود.

فرمانده سپاه پیرانشهرگفت: در این رزمایش امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین، مسؤولان ادارات شهرستان و کلیه اعضای گردان های بیت المقدس پایگاه ها وحوزه های مقاومت شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: هدف از این رزمایش نمایش اقتدار و صلابت بسیج، آمادگی روحی و روانی، مهارت دفاعی، حفظ انسجام و مشاركت بسیج برای لایه های محلی و منطقه، كمک به بحران حوادث شهرستان و ارتقای آمادگی بسیجیان است.

نصیری با اشاره به تشكیل بسیج در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی(ره) ادامه داد: ایشان با الگو گرفتن از اهل بیت(ع) بر اساس اقتضای جامعه و برای مقابله با توطئه دشمنان و شبیخون آن ها با كمک مردم بسیج را تاسیس كرد.

وی بسیج را یك فرهنگ عنوان كرد و افزود: این سازمان ریشه در فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی دارد كه در عرصه های مختلف و در همه زمان ها و مكان ها نقشه های دشمنان را بی اثر می كند.

فرمانده سپاه پیرانشهر بسیج را یكی از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و اظهار كرد: از بزرگترین افتخارات بسیج مطیع و پا در ركاب ولایت بودن است و عظمت بسیج را در سخنان مقام معظم رهبری می توان مشاهده کرد.

 سرهنگ نصیری تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی تهدیدها و توطئه های دشمنان، بهره گیری از آمادگی های رزمی، فرهنگی و اجتماعی  به ویژه ظرفیت بسیج ضروری و حیاتی است زیرا بسیج از مولفه های تامین امنیت و قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده و زمینه ساز رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه خواهد بود.

 وی اضافه کرد: تبدیل ایران اسلامی به هفتمین قدرت موشکی و رشد صنایع دفاعی و پیشرفت های علمی در زمینه هایی چون هسته ای، هوا و فضا و سلول های بنیادی به برکت وجود تفکر بسجی و هدایت های رهبری ممکن و محقق شده است.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات