خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار:

بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۶۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

محمدتقی بابکی مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمسار، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی در مورد دستاوردهای حاصل از كار فرهنگی و نهادینه كردن تفكر بسیجی در راستای استکبارستیزی بیان کرد: مدافعان حرم، دانش‌آموزان دیروز و رزمندگان امروز در سوریه و عراق دستاوردهای حاصل از برنامه‌های فرهنگی و تفكر بسیجی است كه این تفكر سبب شده آن‌ها جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از ارزش‌های دینی فدا كنند.

وی با اعلام اینكه شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال " دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی " افزود: نواختن زنگ مقاومت و پایداری در مدرسه شهید محمد منتظری، غبارروبی قبور مطهر شهداءبرگزاری میقات صالحین و حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه از برنامه‌های تدارك دیده برای این هفته است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار بیان کرد: سخنرانی دانش‌آموز منتخب بسیجی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به همت طرح شهید بهنام محمدی، دیدار با خانواده شهید از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان است.

بابکی بابیان اینکه حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استكبار جهانی دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: توزیع پیکسل شهدا برای دانش‌آموزان پسر و پیکسل‌های عفاف و حجاب برای دانش‌آموزان دختر و همچنین نمایشگاه و ایستگاه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا " در مسیر راهپیمایی در اولویت بعدی برنامه‌های این نهاد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها