رئیس هلال احمر شبستر از جان باختن چهار تن از کارگران در اثر ریزش خاک در کانال حفر شده برای هدایت آب چشمه در روستای کندرود صوفیان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۳۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، تقی خبازی در تشریح حادثه و عملیات نجاتگران جمعیت هلال احمرگفت: ساعت ۱۴:۲۰ روز چهارشنبه ۸ آبان بدنبال دریافت خبر ریزش آوارتوسط اورژانس ۱۱۵ ، در کیلومتر ۱۲ جاده صوفیان-شبستر-راه فرعی روستای کندرود از توابع روستای کندرود شهر صوفیان شبستر در  استان آذربایجان شرقی بلافاصله  ۲ تیم امدادی از هلال احمر شبستر و پایگاه شهدای سفید کمر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر ریزش آوار چهار تن از کارگران در زیر آوار مانده و جان خود را از دست داده اند.

خبازی افزود: نجاتگران هلال احمر به همراه سایر نیروهای امدادی و نیروهای مردمی پیکر دو تن از جانباختگان را از زیر آوار در آورده و تحویل مراجع ذیربط داده اند و جهت جلوگیری از خطرات احتمالی بعلت نامناسب بودن محل و احتمال ریزش مجدد ، جستجوی شبانه و عملیات یافتن اجساد دو تن از جان باختگان به صبح فردا پنجشنبه موکول شد .

در این حادثه هشت تن نجاتگر در قالب یک تیم از پایگاه امداد جاده ای شهید مدافع حرم بهرام مهرداد سفیدکمر جمعیت هلال احمر  و یک  تیم از هلال احمر شعبه شبستر به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها