خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

بسیجی در مقابل مفسدان سکوت نمی‌کند/ بسیجی باید درک عمیق‌تری از آرمان‌های الهی داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار دانش آموزان که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، گفت: بسیجی باید در مقابل اقدامات خلافِ دین و قرآن صراحت و شجاعت داشته باشد و در مقابل آن سکوت اختیار نکند.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۳۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از دانش آموزان که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اعتقاد عمیق دینی را یکی از شاخص‌های بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیجی باید نسبت به افراد دیگر از اعتقادات عمیق‌تر دینی برخوردار باشد و درک عمیق‌تری از آرمان‌های الهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه عبادت و بندگی شاخصه دیگر بسیجی است، خاطرنشان کرد: بسیجی نسبت به نماز بی تفاوت نیست و صرفاً نماز نمی‌خواند، بلکه نماز را اقامه می‌کند و نسبت به اوضاع نماز در محله و منطقه خود دغدغه دارد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: اگر نماز در جامعه اقامه شود نباید شاهد فحشا و منکر، سوء استفاده از بیت المال و رشوه‌گیری در نظام اداری باشیم و اگر حقیقتاً پای کار رسالت‌های بسیجی باشیم، جامعه به سمت عدالت پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: بسیجی باید در مقابل اقدامات خلافِ دین و قرآن صراحت و شجاعت داشته باشد و در مقابل آن سکوت اختیار نکند.

وی توجه به روح انقلابی‌گری را یکی دیگر از رسالت‌های مهم بسیجی عنوان کرد و یادآور شد: روح انقلابی‌گری بسیار مورد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و این موضوع باید در فرهنگ بسیجی پررنگ باشد.

آیت‌الله عابدینی حریت و آزادگی را برای بسیجیان بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: بسیجی باید آزاده باشد و وابسته به هیچ حزب و جناحی نباشد تا بتواند رسالت بسیجی را به درستی ایفا کند و در مقابل انحرافات بایستد.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار