خبرهای داغ:

نقش آموزش و پرورش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقشی مهم و تاثیر گذار است

آیت الله شاهچراغی با اشاره بر اهمیت آموزش و پرورش گفت: سازمان آموزش و پرورش باید برای تحقق بیانیه گام دوم اقدامات مناسبی در دستور کار قرار دهد
کد خبر: ۹۱۸۶۵۹۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جمع فرماندهان و مسئولان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در دفتر امام‌جمعه سمنان اظهار داشت: بسیج دانش اموزی زیباترین نوع بسیج و یک سندافتخار برای آموزش و پروش است
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان افزود: بسیج یک فرهنگ است؛ بسیجی واقعی فردی است که نسبت به ارزش‌های دینی و اسلامی اهتمام ویژه داشته باشد.
وی گفت: بسیجیان باید خود را مجهز به اخلاق و آداب اسلامی کنند و نسبت به عمل به آن در زندگی فردی و اجتماعی اهتمامی ویژه داشته باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان به برشماری ویژگی‌های بسیج و بسیجی اشاره کرد و مهم‌ترین آن‌ها را ولایت مداری، اخلاص در عمل، توجه نماز اول وقت عنوان کرد.
آیت‌الله شاهچراغی تأکید کرد: آموزش و پرورش باید نسبت به ترویج فرهنگ بسیجی در مدارس اقدامات مناسبی را در دستور کار خود قرار دهد.
وی بیان افزود: نقش آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب بسیار مهم است و باید نسبت به تربیت انقلابی در مدارس از سوی این سازمان اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.
سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار توسعه فرهنگ بسیجی را از مهم‌ترین اهداف بسیج عنوان کرد.
وی با اشاره به اجرای ۳۶ برنامه ویژه و ۱۳۶ فعالیت در حوزه‌های مختلف در طول هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح این استان گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها معرفت افزایی است.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: باید نسل نوجوان و جوان امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌ها و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا کرد.
شایان ذکر است؛ در این دیدار از دانش آموزان برتر بسیجی و لیگ علمی پایای دانش آموزی و همچنین خانواده‌ی سه شهید دانش آموزی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها