فرمانده سپاه نقده گفت: رزمایش گردان های بیت المقدس مثل سال های قبل از روز پنجشنبه آغاز و بسیجیان در قالب چهار گردان به سمت سپاه نقده حرکت می کنند.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۵۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری بسیج از اشنویه، سرهنگ علی برنا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رزمایش گردان های بیت المقدس مثل سال های قبل از روز پنجشنبه آغاز و بسیجیان در قالب چهار گردان از شهر محمدیار، نقده و حومه به صورت ستون کشی به سمت سپاه نقده حرکت می کنند.

افزود: اجرای صبحگاه مشترک با حضور مسؤولان شهرستان در سپاه و بعد از آن سخنرانی درباره مسائل روز و سپس حرکت گردان های بیت المقدس به طرف محل اردوگاه شهید بروجردی از جمله برنامه های رزمایش است.

فرمانده سپاه نقده با بیان اینکه تا ظهر جمعه برنامه های اموزشی ادامه خواهند داشت، ادامه داد: پیاده روی شبانه، انفجارات و زیارت عاشورا از دیگر برنامه های این رزمایش خواهد بود.

وی عنوان کرد: صبح جمعه با انجام عملیات تاخیری و انتقال گردان های اول تا سوم به نقده و محمدیار برای دفاع از کوی و برزن و اماکن حساس رزمایش ادامه پیدا می کند و مانور مقابله با اغتشاشگران در سالن دوهزار نفری ولایت انجام می شود.

سرهنگ برنا تصریح کرد: همزمان با این رزمایش ۲۰ گروه جهادی محرومیت زدایی نیز در سطح روستاها و محمدیار ماموریت شان را آغاز می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه اهل تشیع و تسنن آخرین مرحله این رزمایش خواهد بود.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات