خبرهای داغ:
فرمانده هماهنگ کننده فرماندهی سپاه اشنویه گفت: همزمان با اجرای رزمایش الی بیت المقدس در اشنویه ۱٢ گروه جهادی در مناطق و روستاهای نیازمند همجوار با منطقه رزمایش به مردم خدمات درمانی ارائه می دهند.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۵۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشنویه، سرهنگ عباس محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و نیز آغاز هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس همزمان با تمام شهرستان های استان در روز های پنجشنبه و جمعه برابر با نهم و دهم آبان ماه به استعداد یک گردان در شهرستان اشنویه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رزمایش با اهداف ارتقا آمادگی جسمانی ، نمایش اقتدار توان رزمی، تمرین فراخوان یگانی، حفظ و انسجام سازمانی برگزار می شود که در کل می توان این اهداف را در سه محور شاخص دفاعی ، امنیتی و امدادی برشمرد.

 فرمانده هماهنگ کننده فرماندهی سپاه اشنویه با اشاره به عناوین برنامه های این رزمایش تصریح کرد: اجرای صبحگاه عمومی بسیجیان، اجرای کلاس های تئوری، پیاده روی و ستون کشی نیروها، برگزاری میدان تیر و تک به دشمن فرضی، دفاع از کوی و برزن و نهایتا شرکت منظم و منسجم نیروها در نماز عبادی سیاسی جمعه از جمله این عناوین است.

وی گفت: همزمان با اجرای این رزمایش ۱٢ گروه جهادی در مناطق و روستاهای نیازمند همجوار با منطقه رزمایش (منطقه عمومی چشمه گل شهرستان اشنویه) در زمینه های عمرانی ، بهداشتی و درمانی و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات