خبرهای داغ:
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب ناکامی دشمنان را به دنبال دارد

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب ناکامی دشمنان را به دنبال دارد که این حضورها ثمره بصیرت، دشمن شناسی، وحدت و همدلی عموم مردم را می طلبد.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۵۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوی لیدا سیرانی در حاشیه بازدید از روند آمادگی گردان کوثر اظهار کرد: حضور خواهران در اجرای رزمایش الی بیت المقدس به جهت آمادگی و حفظ انسجام خواهران است تا با ارائه آموزش های خودامدادی، دگر امدادی و اجرای برنامه های فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی پادزهری مناسب و راهگشا برای خنثی سازی ترفندهای دشمنان باشند.

وی با اشاره به لزوم اميدبخشی به مردم برای كاهش آسيب‌های ناشی از بلاهای طبيعی گفت: معمولا در حوادث طبيعی شوک فوق‌العاده‌ای به اجتماع وارد می ‌شود كه اگر اين شوک خوب مديريت شود سازماندهی و ديگر اقدامات راحت‌تر صورت می‌گيرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه خوی خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب ناکامی دشمنان را به دنبال دارد که این حضورها ثمره بصیرت، دشمن شناسی و وحدت، همدلی عموم مردم را می طلبد.

وی با اشاره به نقش خواهران در كاهش استرس عنوان کرد: خواهران در شرايطی هستند كه می ‌توانند استرس و اضطراب ناشس از بلايای طبيعی را كم كنند در حقيقت آموزش خواهران در راستای ايجاد آرامش روان و كاهش اضطراب خواهد بود.

سیرانی تصریح کرد: همزمان با اجرای رزمایش الی بیت المقدس یک گردان کوثر از خواهران در عنوان امداد و نجات حضور خواهند یافت تا آموخته ها و تجربیات خویش را  به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات