کتاب بهترین راه برای عمومی کردن دانش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، گفت: ما هر نوع دانشی را که بخواهیم عمومی کنیم، راه آن کتاب است و باید از دیگران نیز بخواهیم که در این حوزه ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۴۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
کتاب بهترین راه برای عمومی کردن دانشبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، در نشست با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و رئیس اتاق اصناف شاهرود در خصوص پایتخت کتاب، افزود: ما هر نوع دانشی را که بخواهیم عمومی کنیم، راه آن کتاب است و باید از دیگران نیز بخواهیم که در این حوزه ورود پیدا کنند.
وی تصریح کرد: جهت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، مفهوم سازی و گفتمان جدیدی باهمکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و شهرداری شاهرود انجام دادیم و قدم‌های خوبی جهت معرفی شهرستان به عنوان پایتخت کتاب گرفته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، در ادامه اظهار داشت: انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران در شهرستان را با هدف توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی از طریق حمایت از این برنامه و پیشنهاد‌های نو و ابتکاری، اثربخش و پایدار برگزار می‌کند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در این نشست گفت: کتاب و ترویج کتابخوانی موضوع مهمی در جامعه است و ما باید نهضت کتابخوانی با محوریت پایتخت کتاب اجرایی کنیم.
سید ابراهیم موسوی افزود: ترویج کتابخوانی به نحوی ترویج همه فضیلت‌ها و دانش‌ها و تجربه‌ها است و باید از دیگر دستگاه‌ها نیز بخواهیم که در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.
حسین ترابی رئیس اتاق اصناف شهرستان شاهرود بیان کرد: ما در مجموعه اتاق اصناف آمادگی داریم، تجربیات دیگران را دریافت کرده و جهت برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی استفاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار