مدیرکل صدا سیمای سمنان:

ورود به عرصه فیلم‌سازی اثربخش‌ترین شیوه تبلیغ وقف است

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان گفت: باید با استفاده از روش‌های رسانه‌ای سنت وقف را بیش‌ازپیش تبلیغ کنیم و بهترین و اثربخش‌ترین شیوه جهت تبلیغ این سنت حسنه ورود به عرصه فیلم‌سازی و ساخت تله‌فیلم و انیمیشن است.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۳۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی توکلیان در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به مناسبت دهه وقف اظهار کرد: یکی از نیاز‌های امروز جامعه ما ورود واقفان به عرصه‌های فرهنگی است و باید موقوفاتی جهت پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی ایجاد شود.
وی فرهنگ را موضوعی مهم برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ زیربنای توسعه است و باید خیرین و واقفین را در جهت ایجاد موقوفاتی با نیتی در این جهت ارشاد و راهنمایی کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در این دیدار عنوان کرد: باید ابعاد مختلف فرهنگ وقف بیشتر به مردم شناسانده شود و در این مسیر صداوسیما در کنار سایر رسانه‌ها می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی افزود: اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف به اقشار مختلف در اعتمادسازی نقش مهمی دارد و باید با استفاده از ابزار رسانه در این جهت گام برداشت.
وی از اجرای طرح‌های اجزای نیت موقوفات در طول سال خبر داد و گفت: در طول سال علاوه بر اجرای نیات موقوفات به شیوه‌های معمول و سنتی، عواید برخی از موقوفات را که مقید به مکان و زمان نیستند در قالب اجرای طرح‌های متمرکزی مانند مهر تندرستی مربوط به موقوفات دارو و درمان، دست‌های مهربانی مربوط به موقوفات کمک به نیازمندان، مهر تحصیلی مربوط به کمک به دانش آموزان نیازمند، بصیرت عاشورایی مربوط به عزاداری سیدالشهدا، ضیافت الهی مربوط به ماه مبارک رمضان هزینه می‌کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ادامه از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه در عرصه حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار