مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یکی از واحدهای صنعتی منطقه برای افزایش تولید شیشه آمپول از ۵۰ میلیون قطعه به ۱۰۰ میلیون در سال برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۶۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

محمدرضا عبدالرحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به تعدادی از واحدهای صنعتی مهم منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: واحد صنعتی دومان صنعت غرب تولید پوکه(شیشه) شرکت تولیدی شلوارهای جین باکیفیت و رقابتی برسام با و شرکت تولید دندان و سایر مصنوعات دندانپزشکی بتادنت از جمله واحدهای مهم منطقه است.

 وی افزود: واحد صنعتی دومان صنعت غرب که یکی از چهار واحد تولید کننده در کشور بوده، شرکت تولیدی شلوارهای جین  ۲۱۰ نفر نیروی کار مستقیم دارد که عمدتا از بانوان منطقه بوده و شرکت بتادنت که بیش از ۷۰ درصد بازار کشور را به خود اختصاص داده است.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد:‌ خوشبختانه هر سه مجموعه با انرژی مضاعف درحال کار و تولید می باشند و هم به تقاضاهای داخل و هم تقاضاهای خارجی پاسخ می دهند وهر سه واحد در حال برنامه ریزی عملیاتی برای توسعه و افزایش تنوع محصولات خود هستند

 وی عنوان کرد: افزایش تولید شیشه آمپول از ۵۰ میلیون قطعه به ۱۰۰ میلیون در سال، ایجاد واحد تولید پیراهن با ۱۵۰ نفر اشتغال جدید و توفیق در تولید مواد اولیه لازم برای ساخت دندان و لثه مصنوعی (با تبدیل مایع مونومر متیل متاکریلات تحت شرایط سوسپانسیون به گرانول پودری متاکریلات)، تولید سیلر عصب کشی، خمیر قالب گیری دندان و چند محصول دیگر از برنامه های این سه مجموعه است.

 عبدالرحیمی تصریح کرد:  ظرفیت ها و نیازهای منطقه فراوان است بی تردید تمام تلاش های من و همکاران برای رونق و‌توسعه تولید و سرمایه گذاری های موجود و ایجاد واحدهای جدید تولیدی اشتغالزا در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات است.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات