معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج):
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)گفت:جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان برگزار و از رده های موفق در سطح پایگاه، حوزه و ناحیه تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۴۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

علی ترک در گفتگو با خبرنگارسرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر اظهارداشت: جشنواره مالک اشتر از سال‌های پیش، یکی از بهترین برنامه‌ها برای ارج نهادن به زحمات عزیزانی است که در مجموعه بسیج شبانه‌روز تلاش می‌کنند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، یکی از نماد‌های تکریم از نیروی انسانی جشنواره مالک اشتر است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره کادرسازی وتربیت مدیران موفق با ایجاد فضای رقابتی سالم از نظر تقویت ساختار مدیریتی وتقویت معنویت وایمان صورت می پذیرد؛ خاطرنشان کرد:رفع معایب ونواقص از مجموعه ها،رشد فرماندهان ومدیران،ترغیب برای استفاده از تمام ظرفیت های انسانی،مادی ومعنوی و ایجاد زمینه بروز خلاقیت ها ونوآوری ها ه منظور تحول سازنده،پیش برنده وپیش رونده از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر صبح امروز به همت دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه استان وباحضورسردار کرمی الاسلام بیگدلی؛فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد،افزود:در این برنامه از بسیجیان،مدیران ومسئولین برتر استانی تجلیل شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) یادآور شد: عرصه بسیج، عرصه ابلاغی و اجباری نیست؛ لذا اگر عزیزی در این مجموعه منتخب شده است قطعاً همه زحمات در نظر گرقته می‌شود، فضای بسیج و عرصه بسیج برای انسان‌هایی که می‌خواهند مخلصانه به این کشور خدمت کنند بهترین عرصه است.

 

ارسال نظرات