جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۳۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، امام جمعه شاهرود، فرمانده گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، جانشین سپاه ناحیه شاهرود، فرماندهان بسیج دانش آموزی و دانشجویی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
در این نشست در خصوص نحوه اجرای این برنامه ساعت و زمان و هماهنگی احجرای برنامه و حضور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری رئیس شئرای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این جلسه با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تاکید بر اهمیت این روز در تاریخ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی بر توجه به این مهم تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این نشست بر استفاده از دانش آموزان در اجرای برنامه و همکاری در برپایی این برنامه تاکید کرد و بر توجه همه دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت این روز ملی تصریح کرد.
 
جلسه برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها