خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه بسیج دانش آموزی را زیربنای اصلی جامعه بسیج عنوان کرد و گفت: اگر فرهنگ و تفکر عاشورایی در این قشر نهادینه شود، مشکلات جامعه مرتفع و گام دوم انقلاب، شتابی دوچندان خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۸۶۳۹۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

 حسین محمّدی در گفتگو با سرویس بسیج دانش آموزی  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رفع مشکلات کشور را در گرو نهادینه شدن فرهنگ غنی عاشورایی و تفکر بسیج در جامعه دانست و رشد و عمومیت یافتن بسیج دانش آموزی در بین آحاد دانش آموزان را لازمه رسیدن به این تفکر و فرهنگ عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان، عظیم ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه و سرمایه های انقلابند و برای نیل به اهداف متعالی انقلاب، هرگز نباید از این قشر آینده ساز غفلت شود.

   وی با بیان اینکه فرهنگ غنی و تفکر ارزشمند بسیج در سایه توجه به اقشار دانش آموز جامعه، اعتلا خواهد یافت، اظهار داشت: پیاده سازی بیانیه گام دوم باید از مدارس آغاز شود.

محمدی با تاکید بر لزوم آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس به عنوان زمینه رشد فکری، معنوی و تعالی دانش آموزان، رشادتهای دانش آموزان در دوران دفاع مقدس و تقدیم 36000 شهید و هزاران آزاده و جانباز از این قشر در راه حفظ اسلام و انقلاب را یادآور شد و افزود: پیام ها و وصایای این شهدا و ایثارگران باید به دانش آموزان منتقل و در دل آنان نهادینه شود.

وی با اشاره به رزمایش بزرگ دانش آموزان در 13 آبان، این روز را روز استکبار ستیزی و مرگ آمریکا دانسته و بیان کرد: در این روز هیمنه استکبار شکسته شده و فریادهای غرورآفرین دانش آموزان، لرزه بر جان مستکبران خواهد انداخت.

ارسال نظرات