خبرهای داغ:
رئیس اداره ادبیات و هنر سپاه پاسداران:
رئیس اداره ادبیات و هنر سپاه پاسداران در یادواره شهدای روستای وامرزان دامغان با بیان اینکه ایثار و مقاومت درس بزرگ شهدا برای همه ما است گفت: عزت و سرافرازی امروز ملت ایران به برکت خون پاک شهدایی است که از جان خود برای دفاع از کیان کشور گذشتند.
کد خبر: ۹۱۸۶۳۹۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار حسین قنادیان در بیست و یکمین یادواره ۴۱ شهید والامقام روستای وامرزان که شب گذشته در حسینیه امام سجاد این روستا برگزار شد، ضمن بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی بزرگ در جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب آن روزها را درک نکرده‌اند برای جلوگیری از هجمه‌های دشمن این حرکت باارزش باید روزبه‌روز تقویت شود.

وی ضمن بیان اینکه تنها راه سعادت انسان‌ها جهاد و شهادت است، افزود: امروزه فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادواره‌ها شهدا در جامعه ترویج می‌شود.

رئیس اداره هنر و ادبیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف بین‌المللی خوش درخشیده است، اظهار داشت: عزت و سرافرازی امروز ملت ایران به برکت خون پاک شهدایی است که از جان خود برای دفاع از کیان کشور گذشتند.

قنادیان در ادامه تصریح کرد: بشارت دادن مأموریت و وظیفه شهدا است و ایشان با شهادت خود درس ایثار و استقامت در برابر زیاده‌خواهان را به ما آموختند که به بد خواهان هرگز باج نداده و مقاومت کنیم.

وی شهدا را ستاره‌های درخشان آسمان ایران برشمرد و افزود: باید راه شهدا ادامه داشته باشد و در این مسیر حرکت و بر گسترش فرهنگ شهید و شهادت گام برداریم تا این فرهنگ باارزش به دیگر نسل‌ها منتقل شود.

بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و مداحی یکی از مداحان آل الله از دیگر برنامه‌های این آیین روحانی و معنوی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها