خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین
تبسمی گفت: در راستای رونق تولید 81 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده ا ست
کد خبر: ۹۱۸۶۳۹۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

حمیدرضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در راستای رونق تولید،81 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده است.

وی گفت: این میزان طرح کشاورزی با مبلغ 2 هزارو 340 میلیارد ریال از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 به بانکهای عامل معرفی شده است.

وی اظهار کرد: این طرح در زمینه تولید محصولات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دامپروری و صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

تبسمی تصریح کرد: بیشترین اعتبار تخصیص یافته به مبلغ یک هزار و 919 میلیارد ریال برای ایجاد 43.5 هکتار راه اندازی، توسعه و تکمیل واحد های گلخانه ای می باشد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بانکهای کشاورزی،توسعه تعاون و پست بانک ؛ بانکهای عامل این تسهیلات می باشند گفت : با جذب این اعتبارات پیش بینی میشود 548 اشتغال جدید در بخش کشاورزی ایجاد شود.

تبسمی هدف از ارائه این تسهیلات را تولید و اشتغال بخش کشاورزی، افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب وکار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش و همچنین توسعه کشاورزی قراردادی ذکرکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها