نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

جداسازی قرآن و عترت باعث انحراف امت پیامبر (ص) شد/ تقابل انقلاب اسلامی با استکبارجهانی بر سر اسلام است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه انحراف جامعه بعد از پیامبر (ص) یک شبه اتفاق نیفتاده است گفت: جدایی قرآن و عترت باعث انحراف امت پیامبر (ص) شد که بصورت آرام و خزنده و با کارفرهنگی، شعار‌های فریبنده و حساب شده شکل گرفت.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۹۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام نظری در نکاء ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ۲۸ صفر و شهادت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن الموسی الررضا (ع) با اشاره به صبر و استقامت پیامبر (ص) گفت:‌خون‌های زیادی پای اسلام ریخته شده است و ائمه معصومین و یاران پیامبر (ص) رنج و مشقت زیادی کشیدند تا اسلام به دست ما رسید.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه پیامبر (ص) حوادث آینده را پیش بینی میکردند و نگران فتنه و انحراف جامعه بعد از رحلت خویش بودند، افزود:‌پیامبر (ص) همیشه از نفوذ، فرصت طلبان و کسانی که درحاشیه انقلاب‌ها تماشاچی هستند، اما وقتی بوی پیروزی به مشام شان می‌رسد صاحبان اصلی انقلاب را از صحنه خارج کرده و خود همه کاره می‌شوند، نگران بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه پیامبر (ص) از از منزوی شدن صاحبان انقلاب نگران بودند، اضافه کرد: ۲۵۰ سال  ائمه معصومین در بین مردم بودند، اما به خاطر انحراف امت کاره‌ای نبودند تا جایی که خداوند اراده کرد و ما  از وجود امام دوازدهم محروم شدیم و حال هزار و چندی سال گذشته است و  باید ندبه کنیم تا ظهور حضرت و نیز انقلاب اسلامی با اهدای شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و دفاع مقدس زمینه ساز ظهور شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تصریح براینکه انحراف جامعه  بعد از پیامبر (ص) یک شبه اتفاق نیفتاده است گفت: جدایی قرآن و عترت باعث انحراف امت پیامبر (ص) شد که  بصورت آرام و خزنده و با کارفرهنگی ، شعار‌های فریبنده و حساب شده شکل گرفت لذا با محروم کردن عترت پیامبر (ص) از اداره سیاسی همراه شد چرا که پیامبر (ص) امت را به ولایت سپردند.

به گفته حجت الاسلام غلامی گرفتاری جوامع اسلامی با نسخه شفا بخش پیامبر (ص) که آن هم غدیر است، و عمل مسلمانان جهان به حدیث ثقلین رفع می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت‌های آمریکا در دوران قبل و بعد از انقلاب  اشاره کرد و ادامه داد:در دهه هفتاد برخی جریان‌ها در داخل کشور در صدد بودند مرز‌های دوست و دشمن را بهم بزنند، اما رهبر معظم انقلاب همان موقع جلوی این کار را گرفتند و اجازه ندادند مرز بین دوست و دشمن از بین برود؛ لذا امروزه هم عده‌ای میخواهند برای آمریکای جنایتکار که ۴۰ سال ملت ایران از آن ستم دید، فرش قرمز پهن کنند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این مطلب که وقتی از امام هشتم امام رضا (ع) درباره واقعه کربلا پرسیدند وگفتند آیا اختلاف جدتان حسین بن علی (ع) با یزید اختلاف دو شخص یا دو حزب علوی و اموی بود، حضرت در پاسخ گفتند اختلاف جدمان با یزید برسر حق و باطل بود، افزود:‌جنگ انقلاب اسلامی با استکبار هم برسر حق و باطل است و  نفوذ منطقه‌ای و موشکی و ... همه بهانه است چرا که در مذاکرات هسته‌ای هم طرف مذاکره کننده میگفت اگر ایران اصل حاکمیت اسلام در قانون اساسی را حذف کند ما با آن دیگر مشکلی نداریم.

استاد حوزه علمیه مازندران در پایان پیاده روی اربعین حسینی را که بیش از ۳۰ میلیون از سراسر دنیا با مذاهب مختلف در این مراسم  شرکت کردند را از برکت انقلاب اسلامی دانست با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام عصر (اروحناه له فداه) است، یادآور شد:‌باید مراقب نفوذی‌ها و فرصت طلبان باشیم و با بصیرت پای انقلاب ایستادگی و مقاومت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار