خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود از حضور پنج روزه کاروان هنری خورشید در مشهد مقدس در ایام شهادت آن امام غریب و اجرای نمایش در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۹۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
کاروان خورشید شاهرود به مشهدمقدس رسیدعباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور کاروان خورشید در ایام دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس اظهار کرد: این کاروان به همت کانون بسیج هنرمندان به همراه گروه‌های هنری وابسته به این کانون و کانال اطلاع رسانی جارچی شاهرود برپا شده است.
وی افزود: این نمایش گوشه‌ای از اجرای کاروان خورشید که در شاهرود و تهران منطقه نارمک برگزار شد می‌باشد در که در مشهد مقدس اجرا گردید.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایش مجموعه گروه‌های هنری همچون، گروه دمام زنی نوای ماتم به سرپرستی محمد مه روشنی، گروه ناشنوایان آوای خورشید به سرپرستی خانم فردوسی، گروه ناشنوایان ۱۴ معصوم به سرپرستی استاجی، گروه آوای هنری تسنیم به سرپرستی خانم صادقی، گروه مارش به سرپرستی حسین عطاری؛ هیئت آئینی هنری عرفان به سرپرستی محمودملکی؛ استودیو زئوس به سرپرستی عرفان ملکی؛گروه صدابرداری پارسیان به سرپرستی ابوالفضل عامری،وابسته به بسیج هنرمندان شاهرود واداره فرهنگ وارشاداسلامی شاهرود است و به مدت ۵ روز در جوار حرم مقدس ثامن الحجج برنامه اجرامی کنند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به اجرای این کاروان از ابتدای ماه محرم در نقاط محترم شهرستان شاهرود و استان تهران و خراسان رضوی گفت: این کاروان شروعش از ابتدای محرم در شاهرود بوده و پایانش آخر ماه صفر در جوار امام رضا (ع) می‌باشد و باید از همه دست اندرکاران و حامیان این کاروان تقدیر و تشکر کرد که در این دو ماه از این کاروان حمایت و همراهی نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها