خبرهای داغ:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان خبر داد

اعزام 1700 نفر از مددجویان استان همدان به کربلا

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: یک هزار و 700 نفر از مددجویان تحت حمایت با هزینه 884 میلیون تومان در ایام اربعین راهی زیارت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین سال جاری‌ شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۳۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

اعزام 1700 نفر از مددجویان استان همدان به کربلامهدی جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: همگام با سیل عظیم مردمی و مشتاقان زیارت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سطح کشور، تعداد یک هزار و 700 نفر از مددجویان معزز تحت حمایت کمیته امداد استان همدان نیز به این سفر معنوی عزیمت کردند.

وی افزود: به‌منظور ارتقاء سطح اعتقادی و معنوی خانواده‌ها و مشارکت در حضور حداکثری عموم مردم ایران اسلامی که از سیاست‌ها و اهداف عالی کمیته امداد کل کشور است طبق فراخوان و برنامه‌ریزی صورت گرفته در سطح استان، تعداد یک هزار و 700 نفر از مددجویان معزز تحت حمایت استان ثبت‌نام و توفیق شرکت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی را یافتند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: با حمایت‌های مادی این نهاد، زمینه حضور و مشارکت متقاضیان زیارت اربعین فراهم آمد که در نتیجه افزایش 200 درصدی زائران در مقایسه با سال گذشته را در پی داشته است.

وی اضافه کرد: سرانه مساعدت در نظر گرفته‌شده 520 هزار تومان پیش‌بینی شد که مبلغ 400 هزار تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و مابقی به ازای هر نفر مبلغ 120 هزار تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران نیکوکار و حامیان گرامی تأمین شده است.

جعفری بیان کرد: در مجموع برای عزیمت 1700 نفر از مددجویان تحت حمایت 884 میلیون تومان اعتبار پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات