تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی و انجمن سینمای جوان شاهرود

بین معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و انجمن سینمای جوان با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به صورت کارگاه، تور‌های تخصصی با موضوع عکس و فیلم و ... تفاهم نامه همکاری امضا گردید
کد خبر: ۹۱۸۶۱۰۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی و انجمن سینمای جوان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تفاهم نامه‌ای دو ساله میان دکتر سید شاهرخ آقایان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مجتبی فیروزآبادی مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود به امضا رسید.
بر اساس این تفاهم نامه، انجمن سینمای جوان در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به صورت کارگاه، تور‌های تخصصی با موضوع عکس و فیلم، برگزاری کلاس‌های تک درس با موضوع تخصصی عکس و فیلم و نشست‌های اکران و نقد فیلم در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، با این دانشگاه همکاری می‌کند.
همچنین کمک به برگزاری نمایشگاه‌های عکس دانشجویی در دانشگاه و شهرستان، کمک به تولید فیلم‌های دانشجویی، همکاری در تولید محتوای فرهنگی با موضوعات مرتبط با سلامت و کمک به مشارکت در جشنواره سیمرغ از دیگر تعهدات انجمن سینمای جوان شاهرود در این تفاهم نامه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار