رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: استفاده از هنر، علاوه بر مسائل معنوی، در کارآفرینی و اشتغال نیز با برنامه ریزی درست وارد شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۰۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در دیدار با رضا نوری مسئول انجمن و سرامیک سفال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با تقدیر از فعالیت‌های این استاد نام آشنا، ابراز داشت: استفاده از هنر علاوه بر مسائل معنوی در کارآفرینی و اشتغال نیز با برنامه ریزی درست وارد شود.
وی با اشاره به اهمیت هنر اسلامی گفت: هنر اسلامی به معنای دمیدن روح در انسان‌هاست و هنرمند، هنرخود را معطوف به زیبایی‌های خداوند و معرفت‌افزایی می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در ادامه بیان کرد: در احیای کار‌های ماندگار معنوی به جامعه باتلاش معنویت و ارزش‌ها را در قالب هنر به جامعه معرفی کنید.
مسئول انجمن و سرامیک سفال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه درعرصه هنر باید به دنبال عشق هنری که در دل هر انسان وجود دارد رفت، بیان داشت: فعالیت انجمن سفال با توجه به استعداد‌های بالقوه از نیاز‌های مهم شهرستان است چرا که این منطقه پتانسیل‌های خوبی برای رشد وتوسعه فرهنگی، هنری وگردشگری دارد و باید با تمام توان برای شکوفایی آن تلاش شود.
در پایان رضا نوری گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی انجمن سفال و سرامیک شهرستان شاهرود ارائه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها