خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

2500 خادم در موکب‌های استان همدان به زائران حسینی خدمت‌رسانی کردند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های مختلف در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران و استفاده از ظرفیت بسیجیان در خدمت‌رسانی گفت: 2 هزار و 500 خادم در موکب‌ها برای ارائه خدمات به زوار فعال بودند.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۹۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

2500 خادم در موکب‌های استان همدان به زائران حسینی خدمت‌رسانی کردندسردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت این ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) با تشریح اقدامات انجام شده در اربعین حسینی اظهار داشت: چهار نقطه برای حرکت زوار در روز اربعین در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه هر سال شاهد برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی روز اربعین هستیم، افزود: همه ما و زائران مدعویون خون شهدای ارزشمندی هستیم که از جان خود گذشتند و امروز جمعیتی افزون بر 25 میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: 85 موکبی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سطح استان به همت مردم برپا شد.

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های مختلف در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران و استفاده از ظرفیت بسیجیان در خدمت‌رسانی گفت: 2 هزار و 500 خادم در موکب‌ها برای ارائه خدمات  به زوار فعال بودند.

سردار فرجی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته یادآور شد: از جمله این اقدامات نصب تصاویر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری ختم صلوات به یاد شهدا و توزیع بروشورهای فرهنگی و ادعیه و... بین زائران بود.

وی گفت: در ادامه این فعالیت‌ها تولید محتوای فرهنگی هم صوتی، هم نوشتاری در قالب فلش و سی دی نیز صورت می‌گرفت و بین زوار توزیع می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه رسانه‌ای و فضای مجازی و اعزام سه تیم رسانه‌ای تولید محتوا به مرز مهران تصریح کرد: در بحث فضای مجازی نیز تولید بیش از54 آیتم تصویری و گرافیکی را داشتیم و به همت جوانان انقلابی با عنوان «حب الحسین (ع) جمعنا» منتشر شد.

وی با اشاره به هماهنگی و هم‌افزایی رسانه‌ها برای پوشش حداکثری و تولید محتوا در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات نصب سرویس بهداشتی و آبرسانی و تأمین امکانات مورد نیز برخی از موکب‌ها بوده است.

سردار فرجی ابراز داشت: در راستای خدمات‌رسانی به زائران حسینی مهمانسرا، اردوگاه ابوذر و ... نیز در اختیار زائرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار