پایگاه بسیج شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با همگاری مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۷۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، پایگاه بسیج شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با حضور دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر رضوانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و جمعی از معاونین این شرکت و همچنین احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح گردید.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) متشکل از 9 هلدینگ و تعداد زیادی شرکت، کارخانه و معدن می باشد . این مجموعه صنعتی و اقتصادی نقش موثری در اقتصاد و تولید کشور دارد،

هدف از افتتاح پایگاه بسیج در چنین مجموعه ای، توسعه فرهنگ ایثار و  بسیج و روحیه جهادی در کارکنان و مجموعه مدیریتی آن بوده، افتتاح این پایگاه که با مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی مدیر عامل  شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) ایجاد شده می تواند ارتباط هرچه بیشتر بسیج با این مجموعه بزرگ را نیز تسهیل نماید.

برادر سید حیدر محمدی طی حکمی بعنوان فرمانده پایگاه بسیج شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) معرفی و منصوب گردیدند.

انتهای پیام/

عکسها : 
 
ارسال نظرات