خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر در جلسه هماهنگی رزمایش سال 98 با عنوان نمایش اقتدار سپاهیان و بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه آذرشهر، گفت: رزمایش امسال نیز همچون سال های گذشته به حول وقوه الهی غرور آفرین و با اقتدار به نمایش گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۶۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال افزود: این رزمایش در دو محور دفاع از کوی و برزن و تاکتیک های عملیاتی به همراه رزم شبانه و نمایش اقتدار بسیجیان گردان های شهید مدنی، شهید غفاری و بیت المقدس به یاد رزمندگان دوران سال دفاع مقدس و نیز مدافعین حرم زینبی با سین برنامه مشخص شده به مدت دو روز اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: با این که جنگ عامل تغییر اجتماعی است و موجب کاهش قدرت و شاید موجب تسلیم نیز باشد ولی در جنگ ایران و به ظاهر عراق شاهد افتخارات روز افزون و افزایش اراده ها، اعتماد به نفس، خود ابتکاری، تولید قدرت ملت ایران بوده  و این ها همه از عوامل پیروزی و برکات دفاع مقدس است.

پورزینال اظهار کرد: با توجه به این که معنویت و اخلاق یکی از مولفه های مهم در بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب تاکید شده ما نیز وظیفه داریم در این برنامه در کنار اقدامات موثر نظامی، توکل، توسل و تعمیق معنویت را مدنظر داشته باشیم.

ارسال نظرات