خبرهای داغ:
مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان خبر داد:

رشد 110 درصدی پرداخت وام های ضروری به نیازمندان

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری پرداخت تسهیلات ضروری به نیازمندان تحت حمایت از رشد 110 درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۲۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیّت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین بیان کرد: رسالت صندوق قذض الحسنه امداد ولایت ارائه خدمات بانکی به نیازمندان به دور از بروکراسی اداری موجود در بانک ها و با محوریت اجرای موازین شرعی است.


وی ادامه داد: بر همین اساس در حال حاضر تسهیلات پرداختی به مددجویان بدون حتی یک درصد کارمزد و یا سود بانکی بوده و مجموع مبلغ اقساط دریافتی از مددجویان با تسهیلات پرداختی برابر است.


مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین اعلام کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از شش میلیارد و 305 میلیون تومان تسهیلات ضروری به نیازمندان پرداخت شده است که این رقم طی شش ماهه نخست سال 97 بیش از سه میلیارد و پنج میلیون تومان بوده است.


وی خاطرنشان کرد: مقایسه آمارها حکایت از آن دارد که در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت تسهیلات ضروری از سوی این صندوق به نیازمندان تحت حمایت از رشد 110 درصدی برخوردار بوده است.


خوش نیّت توضیح داد: علاوه بر رشد مبلغ تسهیلات پرداخت شده، افراد نیازمند بهره مند از این تسهیلات نیز 43 درصد رشد داشته است به طوری که تعداد هزار و 137 مددجوی دریافت کننده تسهیلات در شش ماه نخست سال 97 به هزار و 623 نفر در مدت مشابه سال جاری رسیده است.


وی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا پرداخت تعداد و رقم تسهیلات را به مددجویان افزایش دهیم ولی تحقق این امر در گرو همراهی مردم است، بخشی از منابع تسهیلات این صندوق از محل منابع داخلی امداد تأمین می شود ولی بازگشت به موقع این تسهیلات که با پرداخت به موقع اقساط محقق می شود، زمینه پرداخت بیشتر تسهیلات را فراهم می کند.


مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین افزود: عموم مردم نیک اندیش و به ویژه خیرین بزرگوار می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری در این صندوق زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان را فراهم کنند.


خوش نیّت یادآورشد: شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در ابتدای خیابان بوعلی شرقی شهر قزوین واقع شده و عموم مردم می توانند از طریق شماره تماس 02833249302 و یا مراجعه حضوری به این شعبه از شرایط و نحوه افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات اطلاع پیدا کنند.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها