خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار وی با بیان اینکه امروز پرچم اسلام در جهان بالا است و دشمنان در صدد تضعیف شیعه و اسلام برآمده‌اند، گفت: اگر همه با هم و اتحاد عمل داشته باشیم نیرنگ دشمنان همانند همیشه در نطفه خفه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۰۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

اتحاد عمل مسلمین نیرنگ دشمنان را در نطفه خفه می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم عزاداری به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به همت پایگاه محدثه، هیئت امام زمان(عج) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در زائرسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

حجت الاسلام محمدولی دارابی در این مراسم با تسلیت این ایام و با اشاره به وظایف مومنان در قبال اهل بیت(ع) اظهار داشت: امامت زمام دین است و دین بدون امامت معنی ندارد.

وی تصریح کرد: مومنان با توسل به اهل بیت(ع) سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین می‌کنند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه لطف اهل بیت(ع) شامل حال ما شده است، ابراز داشت: ما نیز به عنوان مسلمان باید امام زمان عصر خویش را بشناسیم و در گفتار و رفتار خود بر اساس آموزه‌های ائمه اطهار(ع) رفتار کنیم.

وی با اشاره به عظمت اسلام گفت: امروز پرچم اسلام در جهان بالا است و دشمنان در صدد تضعیف شیعه و اسلام برآمده‌اند، اما اگر همه با هم و اتحاد عمل داشته باشیم نیرنگ دشمنان همانند همیشه در نطفه خفه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات